پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
برخی از کارشناسان معتقد به غیراصولی بودن، غیر موثر بودگی و اجرای بد طرح ترافیک هستند. طرحی که به نظر بعضی از متخصصان، با توجه به نوع اجرا و خروجی ها‌ی آن و همچنین غیرشفاف بودگی اش، شائبه دندان تیز شهرداری برای دست یابی به یک منبع مالی ناپایدار را به ذهن متبادر می‌کند. حال سوال این است که با وجود همه گیری شدید کرونا و افزایش مرگ و میر و موافقت ستاد ملی و. برای چه، باید روی شهروندان منتی از جهت برداشته شدن یک هفته‌ای طرح ترافیک وجود داشته باشد؟ قانون و مقررات برای رفاه شهروندان است نه برای ایجاد گردنه؟ اجرای قانون و مقررات، الزاما باید با نظارت همراه باشد، نه عدم پاسخگوئی و کسب پایگاه قدرتی منجر به اعمال لاقید اراده مجریان. ان شاالله در آینده نزدیک با راه اندازی کمپین #نه-به-طرح-ترافیک، مجریان را مجبور به انسانی کردن و اصلاح این طرح و یا حذف دائمی آن خواهیم نمود. منتظر انعکاس نظرات کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان و سازمان‌های دخیل در این طرح هستیم.
  شعار سال:برخی از کارشناسان معتقد به غیراصولی بودن، غیر موثر بودگی و اجرای بد طرح ترافیک هستند. طرحی که به نظر بعضی از متخصصان، با توجه به نوع اجرا و خروجی ها‌ی آن و همچنین غیرشفاف بودگی اش، شائبه دندان تیز شهرداری برای دست یابی به یک منبع مالی ناپایدار را به ذهن متبادر می‌کند. حال سوال این است که با وجود همه گیری شدید کرونا و افزایش مرگ و میر و موافقت ستاد ملی و. برای چه، باید روی شهروندان منتی از جهت برداشته شدن یک هفته‌ای طرح ترافیک وجود داشته باشد؟ قانون و مقررات برای رفاه شهروندان است نه برای ایجاد گردنه؟ اجرای قانون و مقررات، الزاما باید با نظارت همراه باشد، نه عدم پاسخگوئی و کسب پایگاه قدرتی منجر به اعمال لاقید اراده مجریان. ان شاالله در آینده نزدیک با راه اندازی کمپین #نه-به-طرح-ترافیک، مجریان را مجبور به انسانی کردن و اصلاح این طرح و یا حذف دائمی آن خواهیم نمود. منتظر انعکاس نظرات کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان و سازمان‌های دخیل در این طرح هستیم.

 
تعداد بازدید : 5


منبع: اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین