پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
در نشست شورای اداری استان زنجان و با حضور سید صادق سعادتیان معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نخستین اسناد کاداستری در ایران تحویل مالکان زمین های کشاورزی اسناد روستای ولیاران این استان شد.

شعار سال: سعادتیان معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این جلسه با اشاره به صدور این اسناد برای اولین بار، گفت: این اسناد در راستای تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی در فروردین ماه سال جاری صادرشده و استان زنجان به عنوان استان پایلوت در قدم اول با تثبیت بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای ولیاران نسبت به صدور ۱۰۳۳ برگ سند برای قطعات کشاورزی این روستا اقدام نموده است.

وی ضمن اشاره به گستردگی و اهمیت این طرح عنوان کرد: صدور این اسناد بعد از ۵۰ سال صورت می‌گیرد و با ادامه آن اکثریت اراضی کشاورزی کشور دارای سند کاداستری خواهند شد که نقش بسزایی در تثبیت مالکیت‌ها و کاهش اختلافات و همچنین قضازدایی دارد. معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با گلایه از عملکرد منابع طبیعی استان زنجان افزود: اداره کل منابع طبیعی استان زنجان همکاری لازم در تثبیت و صدور اسناد کاداستری این اراضی را با اداره ثبت اسناد و املاک استان نداشته است و امیدواریم در ادامه طرح شاهد همکاری همه دستگاه‌های ذیربط علی الخصوص منابع طبیعی باشیم.

سعادتیان همچنین ضمن حضور در اداره‌های جهاد کشاورزی و امور اراضی استان زنجان با مدیران کل جهاد کشاورزی و امور اراضی استان گفتگو کرد. معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه این سفر ضمن حضور در اداره امور نقشه برداری و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان به بررسی عملکرد واحد نقشه برداری و کاداستر استان پرداخت و در جریان اقدامات این اداره در راستای تفاهم نامه فروردین ماه سال جاری بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت.سعادتیان از اداره اجرای اسناد رسمی و واحد ثبتی ناحیه یک و دو زنجان بازدید کرد و ضمن حضور در قسمت‌های مختلف این ادارات در گفتگویی صمیمانه با همکاران به بررسی عملکرد و مشکلات آن‌ها پرداخت.

 شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، به تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، کد خبر: 99051511768   ،   www.isna.ir

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین