پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
سیلوی ۵۰ هزار تنی فیروز امروز افتتاح می‌شود. احمد عبدلی مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام این خبر گفت: امروز و با حضور دکتر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، بهره برداری از این سیلو در شهرستان فیروزه آغاز می‌شود.  

شعار سال: احمدعلی عبدلی در گفت‌وگو با غلات نیوز با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت بازرگانی دولتی ایران، بهره‌گیری و احداث سیلوهای استاندارد و پیشرفته جهت ذخیره‌سازی گندم است، گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم جهت افتتاح سیلوی فلزی 50هزار تنی فیروزه در شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی انجام شده و پروژه مربوطه با حضور مدرس خیابانی سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و یزدان سیف معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین مدیران ستادی و استانی امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عبدلی اظهار کرد: سیلوی فلزی 50هزار تنی فیروزه به ارزش روز 750میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10هکتار با زیر بنای 13 هزار مترمربع در شهرستان فیروزه و جنب ایستگاه راه‌آهن قرار گرفته و دارای 10عدد سیلوی فلزی به ارتفاع 25متر و قطر 20متر با ظرفیت تخلیه و بارگیری 200 تن درساعت است. وی افزود: این سیلو مجهز به سیستم PLC جهت کنترل تمام اتوماتیک و تجهیزات با قابلیت کنترل از راه دور و همچنین سیستم تخلیه و بارگیری ریلی مجهز به سیستم‌های کنترلی اتوماتیک است. به گفته مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران، بهره‌برداری از سیلوی مذکور علاوه بر اشتغال مستقیم برای 40نفر و اشتغال غیرمستقیم برای 100نفر، موجب افزایش ظرفیت‌های ذخیره‌سازی دولتی شهرستان نیشابور و همچنین افزایش 8درصدی ظرفیت‌های ذخیره‌سازی دولتی استان خراسان رضوی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه غلات نیوز ، به تاریخ: 16 مرداد ۱۳۹۹،    ghalatnews.ir 

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین