پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۳۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
نماینده مردم آمل در مجلس، از ارجاع طرح حذف کنکور به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و گفت: با حذف کنکور ضمن از بین رفتن مافیای آموزشی در کشور، اضطراب خانواده‌ها نیز از بین خواهد رفت.

شعار سال:با اشاره به نظارت مجلس بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور گفت: در حین بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این آزمون در شیوع کرونا پیشنهاد حذف کنکور نیز مطرح شد.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای در مجلس بحث وجود مافیا در برگزاری کنکور نیز مطرح شده است، افزود: ارائه پیشنهاد حذف کنکور در راستای مقابله با مافیای موجود در این حوزه صورت گرفته است.

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه در کشور ما نیز مانند کشورهای مختلف دنیا جذب دانشجو باید بدون کنکور صورت بگیرد زیرا امکان آن فراهم است، تصریح کرد: در حال حاضر حذف همیشگی کنکور مطرح و این پیشنهاد جهت رسیدگی بیشتر به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس باید همه جوانب حذف کنکور را بررسی کند، گفت: اگر نمایندگان در خصوص این طرح در کمیسیون به نتیجه قطعی برسند به‌طور حتم حذف کنکور برای سال‌های آتی کلید می‌خورد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: با حذف کنکور برای سال‌های آتی بحث جذب دانشجو بدون آزمون در بعضی از رشته‌ها مطرح خواهد شد تا به‌این‌ترتیب غول کنکور در کشور از بین رفته و اضطراب خانواده‌ها از بین برود.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:  17 مرداد 1399،کدخبر: 506607،www.ana.press

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین