پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در شرق مازندران “مرغ تیرنگ نکا آماده بهره برداریست. دربازدید صبح امروز رضوانی؛ مدیر کل دام پزشکی استان مازندران به همراه فرماندار و کارشناسان این بخش مقرر شدمدیریت این واحد صنعتی ضمن پیگیری تکمیل کارهای پایانی و رفع نواقص موجود در ماه آینده این واحد را آماده بهره برداری نماید.

شعار سال: دکتر رضوانی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن بازدید از کشتارگاه در حال تاسیس تیرنگ از نزديك در جريان امورات مربوط به كشتار مرغ تیرنگ نکا قرار گرفت.

در این بازدید نحوه اجرای آیین نامه های بهداشتی و نظارتی دامپزشکی در کشتارگاه ، رعایت اصول صحیح صدور گواهی بهداشتی کشتار و حمل، و نیز توجه به اعمال کنترل های مستمر و موثرتر از سوی مسئولان فنی و بهداشتی تمام وقت مستقر در این کشتارگاه از جمله مهم ترین مباحثی بود که از سوی جعفر احمدی فرماندارشهرستان نکا مطرح شد.
دکتر مرتاضی رئیس دام پزشکی شهرستان نکا درحاشیه بازدید از این کشتارگاه گفت : کلنگ ساخت کشتارگاه صنعتی مرغ تیرنگ در اردیبهشت ۸۷ در روستای شهاب الدین شهرستان نکا با حضور استاندار وقت مازندران به زمین زده شد.

او گفت : این کشتارگاه در زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع و با زیربنای، دو هزار و ۸۶۰متر با اعتباری بالغ‌بر ۴۷میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک کشاورزی و با آورده سرمایه گذار” آقای موسوی از بخش خصوصی مراحل پایانی ساخت قرار گرفته است .
دکتر مرتاضی تصریح داد:انشالله با بهره‌برداری از این طرح برای ۱۳۰نفرشرایط اشتغال پایدار مسقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

رئیس دام پزشکی شهرستان نکا یاد آورشد :کشتارگاه صنعتی مرغ تیرنگ نکا با تجهیزات مدرن هر ساعت ۴۰۰۰ قطعه مرغ را کشتار و بسته بندی می کند و تا۶۰۰۰ قطعه قابل افزایش می باشد.















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی نیکاخبر، تاریخ انتشار 25 شهریور 95 ، کد مطلب: 100862:www.nikakhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین