پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: امسال در رابطه با آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی پروژه‌‌‌ کلانی در شهر کرمانشاه در دست اقدام نیست.

شعارسال : سیداحسان احسانی: معابری در سطح شهر که مشکلات حاد در خصوص آبگرفتگی داشتند با ایجاد کانال‌هایی مشکلاتشان برطرف شد.

وی افزود: امسال در رابطه با آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی پروژه‌‌‌ کلانی در شهر کرمانشاه در دست اقدام نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مورد علت توقف پروژه ساماندهی ورودی‌ شرقی شهر کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد این موضوع به کمبود اعتبارات عمرانی مربوط می‌شود.

احسانی ادامه داد: وضعیت بودجه عمرانی شهرداری مناسب نیست و به علت رکود در ساخت و ساز درآمد شهرداری کاهش پیدا کرده و همین امر باعث توقف پروژه‌های عمرانی شده است.

وی تصریح کرد: بودجه عمرانی سال آینده با توجه به روند پیش رو مناسب ارزیابی نمی‌‌‌‌‌‌شود و احتمالاً سال آینده نیز با مشکل کمبود بودجه عمرانی مواجه می‌شویم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهرداری دچار رکود درآمدی شده است و باید در این زمینه تصمیم اساسی از طریق وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.

احسانی راهکار این موضوع را در تغییر قوانین از طریق مجلس شورای اسلامی و قانون‌گذاری با ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دانست و افزود: شهرداری در این صورت می‌تواند با استفاده از درآمدهای پایدار حداقل کارهای روزانه خود را انجام دهد و به وظایفش عمل کند.

احسانی در مورد آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام زیادی در سطح کلان وجود ندارد و تنها پروژه نیمه‌تمام پروژه تقاطع ده‌مجنون است.

گفتنی است، سال گذشته از سوی مسئولان استان وعده‌هایی در مورد انجام پروژه هدایت آبهای سطحی شهر کرمانشاه داده شد و قرار بود در یک بازه زمانی دو ساله شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی ایجاد شود که تاکنون خبری از این موضوع نیست و همچنان با هر بارندگی کم یا زیادی شاهد آبگرفتگی خیابان‌ها و ایجاد مشکلات در تردد شهروندان هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت فارس نیوز، تاریخ انتشار یکشنبه 17 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940817000326: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین