پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
مدیران تمامی گلوگاه‌های مرزی و مراکز ورود کالا و انبارهای گمرک عراق مأموریت یافتند کانتینرهایی را که حاوی مواد خطرناک بوده و در حیطه اختیارات آنها انبارشده‌اند مشخص و گزارش کنند.
شعار سال: مسئولان عراقی کار بررسی تمامی کانتینرهای موجود در مبادی مرزی را برای مشخص کردن محموله‌های خطرناک موجود در آن آغاز کردند.

رسانه‌های عراقی خبر دادند مدیران تمامی گلوگاه‌های مرزی و مراکز ورود کالا و انبارهای گمرک عراق مأموریت یافتند کانتینرهایی را که حاوی مواد خطرناک بوده و در حیطه اختیارات آنها انبارشده‌اند مشخص و گزارش کنند.

به گفته این مسئولان، بعد از حادثه انفجار در بیروت و خرابی‌های شدیدی که به همراه آورد، کمیته‌ای برای مشخص کردن این مواد تشکیل‌شده و قرار است ظرف ۷۲ ساعت گزارش کامل خود را در این زمینه اعلام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اعتماد، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399، کد خبر: 424714، www. etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین