پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
مسئولان لبنانی گزارش داد: انفجار بیروت تنها سیلوی غلات بندر بیروت را تخریب کرده است، این در حالی است که پروژه ایجاد یک سیلوی دیگر در بندر طرابلس سالها پیش به خاطر کسری بودجه به تعویق افتاد.
شعار سال: «موریس سعاده» فرستاده سازمان غذا و کشاورزی در لبنان گفت:در رابطه باسیلوی غلات، سیلوی بندر بیروت سیلوی اصلی بود. در آسیاب های بخش خصوصی مکان های ذخیره سازی کوچکتری وجود دارد زیرا آنها قبل از آسیاب گندم و تبدیل آن به آرد باید آن را ذخیره کنند.

سیلوی تخریب شده گنجایشی حدود ۱۲۰هزارتن غلات داشت و تخریب آن و ویرانی بندر که گذرگاه اصلی مواد غذایی وارداتی است، به معنای اتکای خریداران بر تأسیسات ذخیره سازی کوچکتر است.
 
این امر موجبات نگرانی در مورد کمک های غذایی در لبنان را که تعداد ساکنان آن به ۶میلیون نفر می رسد و تمام احتیاجات عذایی اش از گندم را وارد می کند، قوت بخشیده است.

برنامه جهانی غذا، جمعه  از خسارتی که به بندر بیروت رسیده و و سبب بحرانی دشوار در در وضعیت امنیت غذایی خواهد شد ابراز نگرانی کرد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری غلات نیوز  ،تاریخ انتشار:    19 مرداد 1399،کدخبر:  29609 ،  www.ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین