پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
رییس اداره راه و شهرسازی تنکابن از جمع آوری دستفروشان و دکه داران غیر مجاز در حریم جاده ولی آباد تنکابن با هدف کاهش تصادفات در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: تورج فتحی روز چهارشنبه افزود : متاسفانه حریم جاده ولی آباد به بستری برای عرضه محصولات کشاورزی توسط خرده فروشان بومی و غیر بومی تبدیل شده که این امر باعث کاهش ایمنی خودرو های عبوری از این مسیر شده است و در راستای جلوگیری از تجاوز به حریم راهها و ایمنی جاده های حوزه استحفاظی اقدام به جمع آوری دستفروشان نمودیم.

وی اظهار داشت : با وجود اخطار ها و جمع آوری مقطعی ، شاهد استقرار دستفروشان و دکه داران غیر مجاز در حریم جاده ولی آباد تنکابن بودیم که با هماهنگی های صورت گرفته تصمیم گرفته شد تا بطور جدی با متخلفان برخورد شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰ تابلوی تبلیغاتی سیار از محورهای اصلی و فرعی شهرستان جمع آوری شده است، افزود: جمع آوری دستفرشان در محور های دوهزار ، سه هزار ، زنگیشامحله و کمربندی تنکابن (رینگ شهری ) نیز در دست اقدام است .

فتحی با بیان اینکه حفظ و نگهداری حریم قانونی راه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اظهار داشت : عوامل راهدار طی هماهنگی های به عمل آمده با مراجع قضایی و به همراه اکیپ های انتظامی ، نسبت به جمع آوری دستفروشان متجاوز به حریم راه ها طبق قانون تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی و حفاظت از حریم راه های کشور اقدام نمودند.

رییس اداره راه و شهرسازی تنکابن تصریح کرد : عوامل راهدار ، گشت زنی را در سطح این محور در دستور کار خود قرار داده تا از تعرض به حریم جاده توسط دستفروشان جلوگیری کنند.

محور کناره ولی آباد شهرستان تنکابن از محور های مواصلاتی شمال کشور است که استان های مازندران و گیلان را به هم متصل می کند.

فتحی خاطر نشان کرد: در ساماندهی دستفروشان محور ولی آباد نیازمند همکاری بیش از پیش پلیس راه محور کناره هستیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تنکابن، تاریخ انتشار: 27 خرداد ۱۳۹۵ ، کد مطلب: 5810:www. tonekanews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
فقط زورشون به دست فروشان میرسه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین