پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه های استان تاکید کرد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم، ایمنی راه های مازندران را به خطر انداخته است.
شعار سال: احمد آفرین محمد زاده در نشست ساماندهی حفظ و حراست از حریم راه های استان مازندران اظهار کرد: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که باید تمامی دستگاه های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

وی با بیان اینکه اگر مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه های استان نشویم، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه می شویم، گفت: سازه های غیرمجاز در حریم راه های مازندران شناسایی شده است و با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری باید اعمال قانون شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه ها تاکید کرد و افزود: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

محمدزاده خواستار عزم و اراده ملی همه مردم به ویژه مالکان حاشیه راه ها در زمینه پاکسازی حریم راه ها شد و اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محورها و نیز محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محورها که این مسائل می تواند در سطح وسیع تر عاملی در جهت رکود توسعه همه جانبه این استان سرسبز و ولایت مدار باشد.

وی تصریح کرد: به استناد ماده 17 قانون ایمنی راه ها، ایجاد هرگونه ساختمان، دیوارکشی و تاسیسات به شعاع 100 متر از انتهای حریم راه ها و حریم راه آهن های کشور و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می کند و مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد خبر: 95102012908    www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین