پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان صنایع کوچک برای عارضه یابی واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط در ۲۶ استان کشور خبر داد.
شعار سال: مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان صنایع کوچک برای عارضه یابی واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط در ۲۶ استان کشور خبر داد.


*** عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی



به گزارش خبرگزاری صنایع، ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه سازمان مدیریت صنعتی ایران با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اظهار داشت:

موضوع این تفاهم‌نامه آموزش، پژوهش، مشاوره، نیاز‌های فناوری، رویداد‌های استارت آپی و کمک به عارضه‌یابی می‌باشد.

در این تفاهم‌نامه عارضه‌یابی صنعتی را به عنوان یک کلینیک صنعت انجام خواهیم داد، صنایع کوچک و متوسط تعطیل و نیمه فعال را بررسی می‌کنیم و راه‌کار‌های بهبود را ارایه می‌دهیم.

توانمندسازی را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم تا در سال جهش تولید بتوانیم صنایع نیمه فعال را فعال کنیم و به چرخه تولید بازگردانیم.

سازمان مدیریت صنعتی ایران در ۲۶ استان با کادرسازی و برنامه‌ریزی، کار عارضه‌یابی را به صورت همزمان انجام خواهد داد.


*** رسوخ فناوری در صنعت



کیانی در ادامه بیان داشت:

سازمان مدیریت صنعتی در سال ۹۹ بسته جهش تولید را پیشنهاد داده است و به صورت یک اکوسیستم یا زیست بومی است که سازمان مدیریت صنعتی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایدرو (ایدرو) و شرکت‌های دانش بنیان بخش‌های آن هستند و در تلاشیم تا رسوخ فناوری در صنعت را رقم بزنیم و به صورت انتخابی شرکت‌های دانش بنیان دارای قابلیت جهش تولید را مورد حمایت قرار دهیم.


***صنایع کوچک



به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان، اظهار داشت:

صنایع کوچک به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی در همه کشور‌ها مطرح هستند و ۲۱ مرداد ماه سالروز حمایت از صنایع کوچک در ایران است و به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک نام‌گذاری شده است.

سهولت کسب و کار در صنایع کوچک و متوسط، اشتغال پایدار و زود بازدهی از مزایای صنایع کوچک و متوسط است و لزوم حمایت از این صنایع را می‌طلبد.

خاستگاه توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی در همه کشور‌های توسعه‌یافته از صنایع کوچک شروع می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1399 ، کدخبر: 202521 ، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین