پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه دولت تمایلی برای رأی‌آوری مدرس خیابانی نداشت و حتی مقامات ارشد دولتی هم نمایندگان را قانع نکردند، گفت: متاسفانه دولت به دنبال القا تقابل قوه مقننه با قوه مجریه است.
شعار سال : هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  درباره عدم رأی مجلس به حسین مدرس خیابانی گزینه پیشنهاد دولت برای تصدی وزارت صمت، اظهار داشت: تلقی نمایندگان مجلس آن بود که گویا دولت تمایلی برای رأی‌آوری مدرس خیابانی نداشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس درباره عملکرد و برنامه‌های حسین مدرس خیابانی سؤالات و ابهامات زیادی داشتند و هیچ مقام ارشد دولتی هم نمایندگان مجلس را قانع نکرد.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: روز رأی‌گیری در مورد گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، دولت شرایط و سناریو را به صورتی شکل داد که مدرس خیابانی رأی نیاورد.

وی افزود: روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس به این نتیجه رسیدیم که دولت بنایی بر رأی آوردن مدرس خیابانی نداشت و گویا آن‌ها به دنبال اجرای این سناریو بودند که مجلس با دولت تعامل ندارد و مصداق آن هم عدم تأیید طرح گشایش اقتصادی و پیش‌فروش نفت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت در شرایط مختلف به دنبال القای این موضوع است که مجلس با دولت تقابل دارد و اصلاً مشخص نیست که قوه مجریه چه سودی از این قضیه می‌برد و به همین دلیل مسائل را مهندسی شده عملیاتی می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۴مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: farsnews.ir_ ۱۳۹۹۰۵۲۳۰۰۰۵۲۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین