پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۶۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
وقتی آنقدر به چهار تا آدم حسابی و ناحسابی، در امور اداری قدرت بلاقید می‌دهیم که می‌توانند هر طور که دلشان بخواهد و سلیقه والاجضرت‌ها بکشد، حکم کنند، نتیجه می‌شود همین سامانه و نظام اداری که در آن هستیم. آقای وزیر ورزش، توصیه دوستانه می‌کنیم قبل از اینکه پرسشگری منجر به افشاگری مالی و عملکردی در خصوص وضعیت فعالیتی فدراسیون ووشو انجام دهیم و پای سازمان‌های بازرسی و نظارتی را به این فدراسیون بکشانیم، در خصوص احکام صادره از طرف کمیته انضباطی این فدراسیون برای خواهران منصوریان دستور بازرسی ویژه بدهید. گفتنی‌ها را گفتیم، خودتان تصمیم بگیرید، مسلم می‌دانیم به تجربه می‌دانید که تا آخر داستان رسانه‌ای، حقوقی و نظارتی این نوع بازی‌ها را طی خواهیم کرد.
شعار سال: برای شروع داستان از اخبار منتشر شده در رسانه ها ، استفاده می کنیم. مردم سالاری نوشت:
کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرده که در پی شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارش‌های مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت‌های فدراسیون ووشو ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضدمنافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی، خانم شهربانو منصوریان به مدت ٢٠ ماه و خانم سهیلا منصوریان با توجه به اظهار ندامت به مدت ٨ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم شدند. این رای به مدت یک هفته از ۲۲ مرداد قابل تجدید نظرخواهی است ( لازم به توضیح است که ، مریم هاشمی ووشوکار تیم ملی است که به دلیل دوپینگ مجبور به پس دادن مدال خود شد. شهربانو منصوریان نسبت به اعزام مریم هاشمی به جام جهانی به جای خواهرش معترض بود).
شهربانو منصوریان، ملی پوش تیم ووشوی بانوان در این خصوص بیان داشته ، فکر کنم در ورزش ووشو من نفر بیستم یا سی‌ام باشم که این اتفاق برایش افتاده است. افراد دیگری هم بوده‌اند که در مقابل این اقدامات سکوت کرده و به هر دلیلی نمی‌توانستند یا نخواستند حرف بزنند.
مریم هاشمی دوپینگ کرده بود و با خواهر من بازی کرد که حقش خورده شد. متاسفانه هاشمی بدون انتخابی کشوری وارد اردوی تیم ملی و انتخابی درون اردویی شد. سه راند با خواهر من مبارزه کرد که قبول نکردند و دوباره یک تک راند مسابقه گذاشتند تا او انتخاب شد. حتی ما (الهه و شهربانو) را هم نگذاشتند در سالن باشیم تا مبارزه خواهرم سهیلا را ببینیم. من حرف حق زده‌ام که بنده را به کمیته انضباطی برده‌اند، منی که ۱۰ مدال بین‌المللی در سطح جهان و آسیا دارم. بنده حتما اعتراض می کنم. یک نفر دیگر دوپینگ کرده، آنوقت باید من محروم شوم؟ منی که حتی قرص سرما خوردگی را هم نمی خورم محروم کرده‌اند. خدا شاهد است که اگر من دوپینگی بودم روزگارم را سیاه می‌کردند.
 


سوال از آقای سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و امور جوانان:
*** باید از آقای سلطانی فر پرسید که مملکت آنقدر شیر به شیر شده که کمیته انضباطی یک فدراسیون منبع و مرجع تشخیص و قضاوت در خصوص صحت اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت‌های فدراسیون ، می شود؟؟؟ بنظر شما حکم کیفری ورود به چنین مسئله ای ، قلب کردن موضوع و خود مرجع پنداری در خصوص حوزه کیفری چیست؟ اگر خبر منتشر شده توسط مردم سالاری درست باشد، همین یک اقدام برای بستن درب هر فدراسیونی کافی نیست؟

*** آقای وزیر ، ماجرای تخلفات ادعا شده در خصوص خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر چیست؟ مرحبا که دست پیش گرفته اند که پس نیفتند؟ پایگاه تحلیلی خبری شعار سال را جستجو کنید تا متوجه بشود که رسانه ما در این خصوص از شما سوال کرده و شما هنوز جواب نداده اید؟ گویا جای شاکی و متشاکی عوض شده است؟ اگر ندیده اید، لطفا تذکرات لازم را به روابط عمومی محترم برای افزایش دقت در رصد اخبار رسانه ها و تهیه بولتن روزانه بدهید.
 


*** فرض محال می کنیم که خواهران منصوریان خام اندیشی نموده و اشتباه رفتاری داشته اند، این چه شیوه برخورد ارباب رعیتی است که فدراسیون در پیش گرفته است؟ سن خیلی از بچه های فدراسیون ممکن است به تحلیل خیلی ماجراهای بعد از انقلاب قد ندهد، تمام نظام ها و سامانه های امنیتی ما شبانه روز در تلاش هستند که کشور در حوزه های مختلف آرام باشد و تا جای ممکن با حداکثر توان، موضوعات امنیتی را تقلیل سطح داده و در قالب موضوعات صنفی و تخصصی عادی حل و فصل می کنند،آنوقت چند نفر با سوابق مدیریتی غیرشفاف ، قصد افزودن بر بارها و هجمه های وارده احتمالی بر کشور را دارند؟ چرا تجربه اکبر گنجی ها را زود فراموش می کنیم؟ بسیار در عجب هستیم که چرا نهادهای امنیتی، هشدارهای لازم را به مدیران فدراسیون ووشو ( بطور مستقیم یا غیر مستقیم) نمی دهند؟ این فدراسیون بنا بر دلایلی چند، علی القاعده باید ارتباط آموزشی محدود با نهادهای مورد اشاره داشته باشد؟

*** ..... .
از آن مدیریت ارشد و مقام عالی ، درخواست می گردد با قید فوریت دستور بررسی موضوع توسط بازرس خاص وزیر یا معتمد تخصصی صاحب تجربه داده شود. ورزش علاوه بر ابعاد حرفه ای، در حوزه دیپلماسی عمومی نیز اثرات معنادار داشته و باید با حساسیت های خاص بدان نگریست و مدیریت نمود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
بعنوان یک مطلع حقوقی عرض می کنم که ایشان می تواند واخواست نموده و حتی برعلیه کمیته انضباطی، اقدام به طرح شکایت کیفری کند.
ناشناس
Ukraine
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
بندگان خدا این دختران نازنین که این همه افتخار آفرینی کردند واسه کشور ما. چرا با یک دید سلیقه ای و نفوذی باید محروم و محکوم بشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین