پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
اعظم کریمی گفت: یکی از ضعف های اساسی که در حوزه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج وجود دارد، نبود تشکل صنفی است تا مراکز مشاوره ازدواج بتوانند از طریق آنها مشکلات و مسائل خود نظیر عوارض و مالیات را از ارگان ها و سازمان های مرتبط پیگیرى کنند.

شعار سال: آیین اعطای مجوز‌های جدید به مراکز مشاوره تخصصی ازدواج در ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

اعظم کریمی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در ابتدای نشست ضمن قدردانى از فعالیت موثر مراکز مشاوره تاکید کرد: بسیارى از مسائل جوانان را که نیازمند تغییر نگرش و سیاست گزارى درست است، از طریق نشست‌های صمیمی و بازدید از مراکز مشاوره تدوین کرده ایم.

کریمی ادامه داد: بار‌ها از مشاوران مراکز تخصصی ازدواج دعوت کردیم تا در جلسات دوستانه حضور داشته باشند و بتوانیم در یک دورهمی صمیمی مشکلات آن‌ها را بشنویم.

او افزود: یکی از ضعف‌های اساسی که در حوزه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج وجود دارد، نبود تشکل صنفی است تا مراکز مشاوره ازدواج بتوانند از طریق آن‌ها مشکلات و مسائل خود نظیر عوارض و مالیات را از ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط پیگیرى کنند.

کریمى گفت: این در حالیست که وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی نیز در تعامل و همکاری نزدیک پیگیر مطالبات و مشکلات خواهند بود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان تصریح کرد: متاسفانه برخی از مشاوران اعلام کردند سازمان امور مالیاتی مطابق درآمد و ردیف شغلی مالیات دریافت نمى کند که از طریق وزارت ورزش و جوانان تعرفه اخذ مالیات از دفاتر مشاوره ازدواج را به صورت منطقی و طبق اصول پیگیرى خواهیم کرد.

کریمی بیان کرد: جلسات و مکاتباتى را با قوه قضائیه درخصوص به کارگیری ظرفیت مراکز مشاوره و کارشناسان رسمى این قوه داشته ایم.

او اظهار کرد: انتقال تجربیات یکی از اهداف اصلی ما در نشست هاى هم اندیشى مدیران مراکز است و خواهان این هستیم مراکز پیشکسوت تجارب خود را در اختیار مراکز جدید قرار دهند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزى و توسعه اجتماعی جوانان در پایان برنامه‌های این دفتر برای توسعه کمی و کیفی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، رونق بخشی به مراکز و پیگیری خسارات ایام کرونا اشاره کرد.

گفتنی است؛ از این پس مجوز‌های مراکز مشاوره ازدواج و خانواده مشترکا از سوى وزارت ورزش و جوانان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره رسمیت پیدا می‌کند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 27 مرداد    99، کد خبر:   1045482، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
اینا اول مشکلات خودشون رو حل کنند تا بعد مشکلات مردم رو برطرف کنند. ولی خداییش این مدت که شیوع کرونا بود خیلی از مشکلات خانوادگی رو با این مشاوره ها برطرف کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین