پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
محسنی بندپی گفت: جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت و کمک خیرین جهت امر ازدواج، مجمع خیرین ازدواج در استان تهران تشکیل می‌شود.
شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به تاثیر مثبت تشکیل خانواده بر سلامت روان اظهار داشت: کرونا علاوه بر تهدید سلامتی می‌تواند فرصتی برای کاهش تشریفات برگزاری مراسم ازدواج باشد؛ ضمن اینکه باید دستگاه‌ها در زمینه ترویج ازدواج آسان منطبق بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی تولید محتوا داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: در تقویت و ترویج فرهنگ ازدواج مراکز مشاوره تحکیم، تشکیل و تقویت خانواده موثر هستند البته باید این مراکز مردمی شود و به سراغ خانواده‌ها بروند تا آسیب‌ها برطرف شود، ضمن اینکه با ایجاد تحرک در اشتغال و اقدامات فرهنگی، امر ازدواج به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه می‌شود.

بندپی با اشاره به کمپین مشاوره ازدواج به صورت رایگان در هفته ازدواج ادامه داد: در راستای بهره گیری از ظرفیت و کمک خیرین جهت امر ازدواج، مجمع خیّرین ازدواج در استان تهران تشکیل می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۹۹۰۴۳۱۲۳۶۸۴، www. isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین