پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ازدواج آسان عالی‌ترین جلوه فرهنگی دینی در جامعه است و گسترش این فرهنگ مقدس باید مورد توجه لایه‌های مختلف جامعه قرار گیرد.

شعار سال: آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی  در آیین تجلیل از زوج‌های جوان طلاب حوزه‌های علمیه استان مرکزی افزود: ازدواج به موقع جوانان در اسلام به قدری اهمیت دارد که فراهم کردن زمینه‌‌های آن در قرآن کریم، وظیفه همگانی معرفی شده است.

وی ادامه داد: ازدواج نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی ،اجتماعی ،اخلاقی و امنیتی جامعه دارد و موجب افزایش همت، غیرت و احساس مسئولیت در افراد می شود، بنابراین فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان باید در دستور کار تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با حذف مراسم مجلل و پر زرق و برق که جز یک نمایش زودگذر چیزی نیست، فرصت را به جوانان بدهند تا به راحتی و کمترین هزینه زندگی مشترک خود را شروع کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی، بالارفتن سن ازدواج را از آفات جامعه دانست و گفت: در صورت حذف تجملات و هزینه های غیر ضروری در این امر مقدس، می‌توان نرخ ازدواج و در نهایت باروری را در جامعه افزایش داد.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید با الگوگیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و امام راحل احساس مسئولیت پذیری را در خود تقویت کرده و برای اشتغال و ازدواج خود، تنها به دولت متکی نباشند، بلکه خود نیز در این راستا تلاش کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا  ، تاریخ انتشار: 3 مرداد  1399، کد خبر:1033808،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
واقعا حيف اين همه جوون با استعداد بالا و نياز هاي خاص كه دچار مشكلات اقتصادي در اين دوره زمونه هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین