پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
شیخ «محمد حسین» مفتی کل قدس و فلسطین و خطیب مسجدالاقصی به دنبال عادی سازی روابط امارات و اسرائیل، خواندن نماز اماراتی‌ها در این مسجد را حرام اعلام کرد.
شعار سال: شیخ «محمد حسین» مفتی کل قدس و فلسطین و خطیب مسجدالاقصی دیشب اعلام کرد که بر اساس توافق عادی سازی کامل روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات، اقامه نماز برای اماراتی‌ها در مسجد الاقصی حرام است.
مفتی قدس و فلسطین با اشاره به دعوت رئیس رژیم صهیونیستی از محمد بن زاید، ولی عهد ابوظبی برای سفر به قدس اشغالی گفت که سفر به قدس اشغالی از طریق عادی سازی حرام است؛ چراکه این اقدام در چارچوب اجرای «معامله قرن» صورت می‌گیرد.
شیخ «محمد حسین» گفته که به موجب فتوای سال ۲۰۱۲، سفر به قدس اشغالی و مسجد الاقصی در چارچوب قوانین مشخصی صورت می‌گیرد که عادی سازی روابط جزئی از این قوانین به شمار نمی‌رود.
مفتی قدس افزود: توافق امارات و اسرائیل برای عادی سازی روابط است و به همین دلیل طبق فتوای صادره، سفر اماراتی‌ها به قدس حرام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۲۹۸۰۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
چقدر دین در سیاست دخیل شده. دیگه نماز خوندن در مکان خاص هم باید با اجازه سیاسیون باشه انگار!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین