پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان گفت: بیش از 6 هزار خانوار زیرپوشش این نهاد قرار دارد که تاکنون برای اشتغال‌زایی این خانواده‌ها اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام شده است.

شعار سال : در راستای ارتقای توانایی‌های هنرجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان مریوان، برنامه فرهنگی و آموزشی "ژوژمان" در سالن آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای هنردوخت این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان مریوان و سروآباد برگزار شد.


در ابتدای این مراسم مدیر این مرکز آزاد فنی و حرفه‌ای با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه خانواده‌ها در جامعه، اظهار داشت: توانمندسازی افراد زیرپوشش کمیته امداد می‌تواند در توسعه همه جانبه شهرستان‌های مریوان و سروآباد نقش بسزایی داشته باشد.

فواد یعقوبی افزود: یکی از راه‌های رسیدن به توسعه همه جانبه در شهر رونق بخشیدن به اقتصاد درون خانوارهای موجود است که امید است با همت و تلاش مسئولان بتوان در این عرصه اقدامات خوب و ارزنده‌ای انجام داد.

در ادامه این مراسم رئیس کمیته امداد شهرستان مریوان با اشاره به این نکته که نیازسنجی از جمله مهم‌ترین امورات در کمیته امداد است، عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار به منظور توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره است.

علی شهابی افزود: در سطح شهرستان مریوان بیش از 6 هزار خانوار زیرپوشش این نهاد قرار دارند که تاکنون برای اشتغال‌زایی این خانواده‌ها اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام شده است.

شهابی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان مریوان، اگر بتوان مردم را برای ایجاد اشتغال در زمینه صنایع دستی فراهم نمود و از این ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کرد می‌توان شاهد رونق هرچه بهتر و بیشتر این دیار شد.

در ادامه این مراسم مدیر کمیته امداد سروآباد نیز عنوان کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان بیکار و همچنین افراد زیرپوشش این اداره و با هدف توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش خود طرح اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی اجرا شده است.

شهبازی تصریح کرد: در هفت ماه گذشته برای بیش از 112 نفر تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی کمیته امداد شهرستان سروآباد با عاملیت بانک‌های مریوان و سروآباد اعطا شده است.

وی میزان این اعتبارات را بیش از یک میلیارد و 112 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در راستای اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در شهرستان‌های مریوان و سروآباد تسهیل امورات اتخاذ شده است که این امر موجب ترغیب مردم به منظور دریافت این تسهیلات است.

مدیر کمیته امداد سروآباد عنوان کرد: در طول سال گذشته نیز برای بیش از 250 نفر از افراد زیرپوشش این نهاد تسهیلات واگذار شده است که به ازای هر یک فقره تسهیلات، یک شغل ایجاد شده است.

شهبازی افزود: بر اساس منطقه جغرافیایی و آب و هوای شهرستان سروآباد بیشتر مردم در زمینه باغداری، دامداری و کشاورزی فعالیت می‌کنند که امید است بتوانیم زمینه صنایع دستی را نیز در این شهرستان بیش از گذشته فعال نماییم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 19 آبان 1394 کد مطلب: 13940818001511 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین