پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور و دستگیری یک هزارو ۱۰۷ نفر مواد فروش و جمع آوری یک هزار و ۸ معتاد متجاهر در ۷ روز گذشته خبر داد.

شعار سال : سرهنگ "عبدالوهاب حسوند" گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر تهران در خلال اجرای این طرح طی ۷ روز گذشته موفق به دستگیری تعداد ۱۹ قاچاقچی، یک هزارو ۱۰۷ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از آنان بیش از ۲۵۴ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی در پلیس تهران اظهار داشت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری یک هزار و ۸ معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران ، تاریخ انتشار 31 مرداد 99 ، کد خبر : 743400 ، asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
خیلی مسئله معتاد و اعتیاد در جامعه آزار دهنده است. اینکه در بین اعضای خانواده فرد معتادی باشه خیلی زجر دهنده است . اینها باید درمان بشن البته خیلی سخته خیلی سخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین