پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
واقعا کسی در این وزارت عریض و طویل نیست که به وزیر مشاوره داده و بگوید که چنین طرح های گل درشتی، محکوم به شکست هستند ؟ رسانه های بزرگ قادر به مدیریت شبکه اجتماعی در قالب کانال های بالای 100 هزار نفر نبوده و مشکل دارند. گروه ها در شبکه های اجتماعی با جمعیتی بالای 50 هزار نفر، سخت کنترل می شوند و .... . حالا وزارت جهاد کشاورزی قصد راه اندازی چه شبکه ای را دارد؟

شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی نداشتن ارتباط پیوسته با کشاورزان را در سال‌های گذشته مشکل اصلی خواند و گفت: راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) این ارتباط را برقرار می‌کند و موجب افزایش درآمد کشاورزان می‌شود.

کاظم خاوازی در مراسم رونمایی از شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)، نداشتن ارتباط پیوسته با کشاورزان را در سال‌های گذشته از مهمترین مشکل این بخش عنوان کرد و گفت: راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران گام مهمی برای ایجاد این ارتباط است.

خاوازی افزود: همه بهره برداران نیاز به اطلاعات روز بازار قیمت کشاورزی و غیر کشاورزی و نهاده‌ها دارند و کاملا باید از سیاست گذاری‌های این بخش باید مطلع باشند و دسترسی داشته باشند و از خدمات واقعی دولت الکترونیک بهره‌مند شوند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همچنین کشاورزان ما نیاز دارند که محصولات تولیدی خود را بتوانند در یک فضای خوب به مشتریان و متقاضیان خود معرفی کنند و نیز از سوی دیگر دانش و اطلاعات مورد نیاز باید به طریقی به کشاورزان منتقل شود که باعث افزایش درامد آن‌ها خواهد شد که این سامانه بسیار به آن‌ها کمک خواهد کرد.

خاوازی لزوم استفاده دانش و تجربیات کشاورزان نمونه و خبره را برای دیگر کشاورزان ضروری دانست که این امکان در سامانه تاک وجود دارد و وجود ۲۰۰۰ هیات علمی سازمان تات هم در بخش کال سنتر این شبکه می‌تواند گره از بسیاری مشکلات کشاورزان باز کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همچنین در این سامانه شرایط برای انتقال توصیه‌ها و انتقادات کشاورزان به مسوولان فراهم است و فاز‌های بعدی این اپلیکیشن هم تکمیل خواهد شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دهقان نیوز، تاریخ انتشار 7 شهریور    99، کد خبر:   55030، www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین