پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۵۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
سرکار خانم ابتکار در ابتکاری تبلیغاتی مدعی شده است که این ذهنیتی که برخی می‌گویند، بی‌اعتمادی و یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات، محصول عملکرد هفت ساله دولت آقای روحانی بوده و در ذهن مردم نشسته، محصول هفت سال سیاه‌نمایی، تحریف و دروغ، تهمت و تخریب دولت است!.. بنظر شما، واقعا این زن متوجه نظرات خود هست؟
شعار سال: معصومه ابتکار،معاون روحانی بیان داشته است که این ذهنیتی که برخی می گویند، بی‌اعتمادی و یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات، محصول عملکرد هفت ساله دولت آقای روحانی بوده و در ذهن مردم نشسته، محصول هفت سال سیاه‌نمایی، تحریف و دروغ، تهمت و تخریب دولت است! آقای روحانی و دولتش از نظر اقتصادی هیچ کمبود و کاستی ندارد! البته مشکل تحریم وجود دارد و این مسئله تاثیرگذار بوده؛ شما ببینید که در این شرایط تحریمی چه‌کار می تواند انجام دهد؟!

قابل توجه خانم ابتکار:

کشور را با دلار ۳۰۰۰ تومانی تحویل گرفتند و الان با وجود برجام، ۲۳۰۰۰ تومان شده و "این ذهنیتی که از عملکرد دولت روحانی در ذهن مردم  نشسته، محصول هفت سال سیاه‌نمایی، تحریف، دروغ، تهمت و تخریب دولت است"!

 این در حالی است که در ۲۲ فروردین ۹۲ ، آقای روحانی در انتخابات بیان می کردند و مدام می پرسیدند که ارزش پول ملی را نصف کرده‌اید و هنوز هم شعار می دهید؟ شرم‌آور است؛ همه ضعف ها را نمی توان پای تحریم نوشت .

۹ مرداد ۹۲، در پایان دولت احمدی‌نژاد، دلار در بازار آزاد و قیمت بانک مرکزی ۲،۴۷۹ تومان بود. اما امروز  ۱۰ شهریور ۹۹ ، دلار در بازار آزاد ۲۳،۶۰۰ و قیمت بانک مرکزی ۲۳،۱۵۰ تومان است .

باز هم می خواهید بشنوید خانم ابتکار ؟ بنظر می رسد که حرف های خانم ابتکار و سخنانی از این جنس، بدترین ضد تبلیغ برای دولت دکتر روحانی باشد. اگر جای ایشان بودیم، لحظه ای حضور این خانم را در معاونت ریاست جمهوری تحمل نمی کردیم.
 


پایگاه تحلیلی -خبری شعارسال،برگرفته از بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین