پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
روز گذشته نمايندگان نيروي انتظامي و كانون سردفتران و دفترياران در نشستي مشترك خواستار پايان دادن به فضاي رسانه‌اي مقابله اي درخصوص سند خودرو شدند.

شعارسال: میزان به نقل از پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران؛ روز یکشنبه جلسه‌اي مشترك ميان نمايندگان نيروي انتظامي و اين كانون برگزار شد. هدف اصلي اين نشست رسيدن به ادبياتي مشترك به منظور پايان دادن به فضاي رسانه‌اي مقابله اي درخصوص سند خودرو بود.

اخيرا اختلافات كانون سردفتران و دفترياران و ناجا درخصوص سند خودرو طوري به فضاي رسانه‌اي كشيده شده كه هريك به ثبت يا عدم ثبت سند رسمي در دفاتر اسنادرسمي تاكيد دارند. با توجه به اينكه ايجاد اين فضا نه تنها مشكلي را برطرف نكرده بلكه به سرگرداني بيش‌تر مردم دامن زده شده است، در اين جلسه مقرر شد هر دو نهاد باتوجه به اينكه در طول هم قرار دارند نه در عرض يكديگر، به تكليف قانوني خود عمل كنند و با فعاليت هاي رسانه‌اي در مسير كم‌رنگ جلوه دادن فعاليت ديگري حركت نكنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 29شهریور1395، کدخبر: 223000: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
این که بدتر شد. وای به حال شهروندان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین