پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
استاندار قم با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد عرب از خادمان سخت کوش و با اخلاص نظام در عرصه‌های مختلف را تسلیت گفت.
شعار سال: در پیام تسلیت بهرام سرمست استاندار قم آمده است: در ایام حزن و اندوه عزای اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، خبر درگذشت مبارز نستوه و پیشکسوت نهضت اسلامی، ابوالشهید مرحوم «حاج محمد عرب» موجب تأسف و تأثر گردید.
 
در این پیام تصریح شده است: آن مجاهد دلسوز جزء چهره‌های برجسته و از خادمان سخت کوش و با اخلاص نظام جمهوری اسلامی بود که سالیان متمادی از عمر پرثمر خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی و خدمتگزاری در سنگرها و عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی از جمله در دستگاه دیپلماسی کشور مصروف داشته و رجاء واثق دارم تلاش‌های صادقانه و خدمات ارزشمند آن مرحوم نزد ایزد منان محفوظ و مأجور خواهد ماند.
 
در پایان این پیام آمده است: اینجانب فقدان جانسوز این عزیز فرهیخته را به خانواده محترم و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و توفیق همنشینی با سید و سالار شهیدان و فرزند شهیدشان و برای بازماندگان معزز صبر و بردباری مسألت دارم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت خبری   قطره ، تاریخ انتشار:  11 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: 54781314 ،www.ghatreh.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
حاج محمد عرب واقعا هميشه تو ذهن ما قمي ها مانگار و مانا هستن و نقش بي بديل ايشون در اسايش مردم هيچ فراموش شدني نيست پ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
از ابتدای کرونا تا الان عزیزان زیادی رو در حوزه های سیاست و هنر و.. از دست دادیم که این ها اثراتش بعدا معلوم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین