پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
پایگاه دیلی تایمز در گزارشی نوشت که آیت الله خامنه‎ای در جمع فرماندهان سپاه بر لزوم مقاومت در برابر سیاست‎های آمریکا تاکید کردند.

شعارسال: پایگاه اینترنتی «دیلی تایمز» در گزارشی بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازتاب داد.

این پایگاه نوشت: رهبر عالی ایران با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه ضمن تاکید بر لزوم مقاومت سرسختانه در مقابل سیاست های آمریکا خاطرنشان کردند: آمریکایی ها اصرار دارند که ما با آنها درباره مسائل منطقه غرب آسیا به ‌ویژه سوریه، عراق، لبنان و یمن مذاکره کنیم؛ هدف واقعی آنها از این درخواست های مذاکره چیست؟ آنها هدفی جز جلوگیری از حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه به عنوان عامل اصلی ناکامی های امریکا، ندارند.

دیلی تایمز افزود: رهبرعالی ایران در بخشی از سخنان خود گفتند: یکی از اجزای مهم قدرت نرم جمهوری اسلامی، بی‌اعتمادی مطلق به قدرت‌های سلطه‌گر و در رأس آنها آمریکا است و این بی‌اعتمادی باید روزبه‌روز گسترش یابد.

این پایگاه تحلیلی افزود: رهبرعالی ایران این بی‌اعتمادی مطلق به آمریکا را نتیجه‌ی عقلانیت ناشی از فکر و عمق و تجربه دانستند و گفتند: موضوع دشمنی آمریکا را در طول سال‌های متمادی بعد از انقلاب و در قضایای اخیر مذاکرات هسته‌ای و در مسائل دیگر دیده‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 29 شهریور 1395، کدمطلب: 222820 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین