پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
توییت فعال رسانه‌ای در باره تصویری که از نمایندگان مجلس در سفر به سیستان و بلوچستان منتشر شده است:این آب در دوران روحانی گل نشده؛ در دوره احمدی نژاد هم گل بوده؛ دوره خاتمی و دوره هاشمی و ... الی آخر چهل سال همین بوده چهار سال بعد هم همینطور خواهد ماند. فقط بطری را دم دست بگذارید که نفر بعدی برای دوتا عکس ناچار به سفر نشود.
شعار سال: توییت فعال رسانه ای در باره تصویری که از نمایندگان مجلس در سفر به سیستان و بلوچستان منتشر شده است:

این آب در دوران روحانی گل نشده؛ در دوره احمدی نژاد هم گل بوده؛ دوره خاتمی و دوره هاشمی و ... الی آخر چهل سال همین بوده چهار سال بعد هم همینطور خواهد ماند. فقط بطری را دم دست بگذارید که نفر بعدی برای دوتا عکس ناچار به سفر نشود.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
1
درسته این اب گل بود از خیلی وقتها پیش.اما مردم می گویند چرا الان این اب گله چون اقای روحانی با قاطعیت فرمود زلالش می کنم.مگر نه این اب از خیلی وقتها پیش گل بود.اقای اکرمی این تحریمها را ما قبلا هم داشته ایم شاید اگر سنی داشته باشی بدونی.اما الان تا حدی نسبت به قبل مردم از این تحریمها ناراحترند اقای اکرمی میدونی چرا.چون روحانی فرمود این تحریمها کمر مردم ما را شکسته .این تحریمها محیط زیست ما را نابود کرده .کشاو.رزی را .صنعت را ووو و هیچ وقت نگفت این تحریمها باعث خیلی از پیشرفتهای ما شده .اقای اکرمی گیریم تو تنها یک ملت و رییس دولتد با تو اینجوری حرف بزنه ایست قلبی نمی کنی.اکرمی جون مردم به این خاطر میگن چرا اب گله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین