پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، از پیگیری وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه بیمه‌های فراگیر کشاورزی در کشور خبر داد.
شعار سال: دکتر محمدابراهیم حسن نژاد در نشست ستاد بیمه کشاورزی استان خراسان رضوی که امروز از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به ماده ۳۲ قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، از همکاری جدی صندوق بیمه کشاورزی با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و پیگیری وزارت جهاد کشاورزی در هیأت دولت به منظور توسعه بیمه‌های فراگیر کشاورزی در کشور سخن گفت.

وی با بیان وضعیت پیش روی نظام بیمه کشاورزی، راهبرد توسعه بیمه کشاورزی و اثربخشی آن را از طریق افزایش فروش بیمه نامه و پرتفوی بیمه کشاورزی معرفی کرد و آن را زمینه ساز کاهش ضریب ریسک و افزایش تعهدات نظام بیمه کشاورزی برشمرد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی همچنین از اعلام آمادگی این صندوق برای ارائه سریع‌تر برنامه بیمه کشاورزی در سال زراعی آتی به نسبت سنوات پیشین، خبر داد.

وی با اشاره به دیجیتالی شدن عملیات بیمه کشاورزی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های خسارت، گفت: در این راستا سطوح اختیارات ستاد‌های بیمه‌ای در استان‌ها افزایش می‌یابد.

حسن نژاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در استان خراسان رضوی، آمادگی کامل ستاد صندوق بیمه کشاورزی برای کسب نظر‌ها و پیشنهاد‌های مدیریت‌های استانی برای توسعه بیمه کشاورزی را اعلام کرد.

مهندس اورانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی نیز در این نشست، خواهان تسریع در تدوین شاخص‌هایی برای بررسی عملکرد شرکت‌های خدمات بیمه‌ای و کارگزاران بیمه کشاورزی شد.

نشست ستاد بیمه کشاورزی استان خراسان رضوی با حضور دکتر محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، دکتر ابراهیمی پاک عضو هیأت مدیره این صندوق، مهندس نوری مدیر امور بیمه‌ای در ستاد صندوق بیمه کشاورزی، مهندس اورانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، مهندس دشت بیاضی مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی و شماری از مدیران جهاد کشاورزی و معاون خدمات بیمه کشاورزی این استان با موضوع بیمه اجباری دام بر بستر ارتباطات از راه دور برگزار شد.

طرح بیمه فراگیر دانه‌های روغنی در آستانه تحولی نوین
بنابر گزارش روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزی، امروز در نشستی دیگر با موضوع بیمه فراگیر کلزا با حضور مهندس مهاجر مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح دانه‌های روغنی، دکتر حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی و جمعی از مدیران ستادی صندوق بیمه، ضمن بررسی عملکرد بیمه دانه‌های روغنی در سال زراعی جاری، طرح بیمه فراگیر کلزا برای سال زراعی پیش رو به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر حسن نژاد عملکرد بیمه کلزا را رضایت بخش توصیف و ابراز امیدواری کرد با فراگیر شدن بیمه کلزا شاهد رشد و ثبات در تولید این محصول باشیم.

مهندس مهاجر نیز با ابراز رضایت از عملکرد بیمه کلزا در سال زراعی جاری، بر ضرورت توسعه بیمه فراگیر دانه‌های روغنی تأکید کرد.

گفتنی است؛ بیمه کشاورزی به عنوان ابزار نظام‌مند و حمایتی در بخش کشاورزی می‌تواند در توسعه محصول کلزا به عنوان یک محصول زراعی فرآیندپذیر در کشور، نقش مؤثری ایفا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عصر اعتبار، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1399، کد خبر: 216276،  www.asreetebar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین