پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
بسیاری از کارشناسان معتقدند که آزموده را آزمودن خطاست. مهرعلیزاده رئیس سازمان، مهرعلیزاده فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، مهرعلیزاده رئیس اتاق، مهرعلیزاده استاندار و. باید این شناخت را برای ما آورده باشد که شرط بندی روی اسب مهرعلیزاده، یعنی به فنا دادن صنعت کشور در بحرانی‌ترین شرایط. اگر دولت مهرعلیزاده را بعنوان گزینه وزارت صمت به مجلس معرفی کند، مسلما اثبات کننده صحت شایعات وجود باند‌های انتصاب در دولت خواهد بود. قحط الرجال است مگر؟
  شعار سال:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم به نقل از معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد هنوز دولت به گزینه قطعی، نرسیده است.
 
اخیراً روزنامه اعتماد در گزارشی از محسن مهرعلیزاده به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی وزارت صمت نام برد و اعلام کرد رایزنی‌ها درباره این گزینه در پارلمان، صورت می‌گیرد.
 
در همین رابطه «محمد علیپور»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم که نگاه مثبتی نسبت به حضور مهرعلیزاده در وزارت صمت دارد، به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: (یکشنبه) امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، قبل از پایان جلسه صحن علنی در پاسخ به سوال نمایندگان در این خصوص گفت، هنوز دولت به گزینه قطعی نرسیده است.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این که مهرعلیزاده سابقه حضور در دولت را دارد، بنابراین در مقایسه با گزینه‌های مطرح شده اگر وی از آنها بالاتر نباشد پائین‌تر هم نیست، البته به دلیل اینکه مهرعلیزاده به عنوان گزینه وزارت صمت معرفی نشده نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم.
 
علیپور در واکنش به اینکه به سایر گزینه‌ها اشاره کردید، آنها چه افرادی هستند؟ تصریح کرد: به دلیل اینکه به صورت شایعه شنیدم، نمی‌توانم اسمی بیاورم.
 
«صمدالله محمدی»، از دیگر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معتقد است بعد از معرفی مهرعلیزاده به عنوان وزیر از طرف دولت، مجلس در این مورد تصمیم می‌گیرد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: اگر مهرعلیزاده به مجلس معرفی شد در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 
«محمدتقی نقدعلی»، عضو کمیسیون کشاورزی، نیز در گفتگو با خبرگزاری برنا ضمن آنکه از مهرعلیزاده به عنوان یکی از استانداران موفق در اصفهان یاد کرد، در خصوص صلاحیت او برای برعهده گرفتن وزارت صمت گفت: با وجود اینکه قبل از این مهرعلیزاده استاندار اصفهان بوده و در زمان استانداری عملکرد قابل قبولی داشته اما هنوز وزن‌کشی نکردم!

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا   ، تاریخ انتشار: 24  شهریور  1398، کدخبر : 1057961 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین