پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
برخی منابع نزدیک به وزارت ورزش و جوانان می‌گویند با اتفاقی که رخ داده، بعید نیست به‌زودی رسول‌پناه که مدت‌زمان 6 ماهه سرپرستی‌اش در باشگاه هم تمام شده، به‌زودی فقط عضو هیات‌مدیره باشد و از سمت سرپرستی کنار برود.

شعار سال: «باشگاه پرسپولیس باتوجه به پایان مهلت فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، با جریمه دو محرومیت نقل‌وانتقالاتی مواجه شد.» این خبری بود که دیروز منتشر شد و البته چندان هم کسی را متعجب نکرد. از مدتی قبل رفتار‌های مدیران پرسپولیس نشان می‌داد که توان پرداخت مطالبات برانکو را ندارند و مربی کروات هم تمایلی به پذیرش درخواست تکراری آن‌ها برای گرفتن وقت بیشتر نشان نداد. از همان زمان که قرمز‌ها شروع به جذب بازیکنان متعدد کردند، می‌شد حدس زد که قرار است به‌زودی اتفاقی بیفتد که آن‌ها را از جذب بازیکن منع می‌کند.

وقتی خبر تمدید قرارداد بشار رسن هم منتشر شد، نوشتیم که از پول اندکی که برای پرداخت به برانکو ذخیره شده بود برداشت شده تا ستاره عراقی به سرنوشت ترابی و علیپور دچار نشود. کمی بعد هم مدیران باشگاه این خبر را تایید و تاکید کردند از برانکو وقت می‌گیرند تا پنجره‌ها بسته نشود، اما دیروز بالاخره این اتفاق افتاد.

حالا طی نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس آن‌ها یک ماه فرصت دارند تا برای فرار از جرایم بعدی و باز کردن پنجره خود، مطالبات برانکو را پرداخت کنند. حالا نوبت استرس بعدی است، آیا قرار است قرمز‌ها فصل جدید را با منفی ۶ امتیاز شروع کنند؟ با این رویه‌ای که مدیران پرسپولیس درپیش گرفته‌اند، اصلا امر بعیدی نیست.

پرسپولیس که پیش از این باتوجه به پایان مهلت خود درخصوص پرداخت مطالبات سرمربی کروات سابق خود با جریمه نقدی و مهلت یک‌ماهه فیفا همراه شده بود، طی این مدت نیز نتوانست با برانکو تسویه‌حساب کند و از کجا معلوم در این فرصت یک‌ماهه بتواند این پرونده را مختومه کند.

برخی منابع نزدیک به وزارت ورزش و جوانان می‌گویند با اتفاقی که رخ داده، بعید نیست به‌زودی رسول‌پناه که مدت‌زمان ۶ ماهه سرپرستی‌اش در باشگاه هم تمام شده، به‌زودی فقط عضو هیات‌مدیره باشد و از سمت سرپرستی کنار برود تا شخص دیگری به‌عنوان سرپرست یا مدیرعامل انتخاب شود. جالب اینکه هیات‌مدیره فعلی قرمز‌ها هم نیاز به یک عضو جدید دارد!

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار 27 شهریور    99، کد خبر:   45894، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
این آقا با رفاقت با وزیر اومده با رفتن وزیر هم میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین