پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه، ۷ بیمارستان صحرایی به بهره برداری رسید.
شعارسال: در سومین رزمایش بزرگ تخصصی و فوق تخصصی شهدای عرفه، به طور همزمان و به صورت نمادین 7 بیمارستان صحرایی شمالغرب کشور شامل 3 بیمارستان در آذربایجان غربی، 2 بیمارستان در کردستان و 2 بیمارستان در کرمانشاه از طریق ویدئو کنفرانس توسط سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیمارستان شهید عارفیان ارومیه افتتاح شد.

بیمارستان صحرایی شهدای زاوله در کرمانشاه با 32 تخت، بیمارستان صحرایی شهدای ثلاث بابا جانی در منطقه عمومی تازه آباد با 32 تخت، بیمارستان صحرای شهدای پایگلان در سنندج، سرو آباد و روستای پایگلان با 32 تخت، بیمارستان صحرایی شهید کاظمی در سردشت با 32 تخت، بیمارستان صحرایی شهید باکری در چالدران با 32 تخت، بیمارستان صحرایی شهید مراثی در بیجار با 32 تخت و بیمارستان صحرایی کوثر در تکاب نیز با 32 تخت عناوین بیمارستانهای افتتاح شده در این مراسم بود.

این بیمارستان‌ها با هدف افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات پزشکی به مردم، افزایش تحرک و بهره برداری بیمارستان‌های صحرایی در شرایط خاص و تحقق عملی شعار اقدام و عمل در تأمین بخشی از نیازمندی‌های درمانی مردم ایجاد شده است.

گفتنی است، در این بیمارستان‌های صحرایی نیز افزون بر 12 هزار و 270 عمل جراحی انجام شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آناج، تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1395، کد خبر: 59413، www.anaj.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین