پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
رييس مجمع ملي جوانان با بيان اينكه پروانه فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد از سوي وزارت كشور دريافت شده است، گفت: در حال حاضر با این جایگاه حقوقی که سازمان‌های مردم نهاد دارند، می‌توانند تعامل سازنده با سازمان‌های مختلف برقرار کنند و هیچ مشکل حقوقی گریبان گیر آنها نشود.

شعار سال: صادق خسروی، رئیس مجمع ملی جوانان کشور، با اشاره به رسمیت بخشیدن به سازمان‌های مردم نهاد گفت: از زمانی که به عنوان هیات رئیسه مجمع ملی جوانان انتخاب شدیم، یکی از ا هداف اصلی و اولیه ما این بود که در قدم اول بتوانیم جایگاه حقوقی مجمع ملی جوانان را تثبیت کنیم تا تبدیل به یک سازمان حقوقی غیردولتی، مستقل  و غیرسیاسی باشد.

او افزود: برای این موضوع پیگیری‌هایی را از وزارت کشور انجام دادیم و جلسات و دیدارهای مختلفی را برگزار کردیم هرچند که این موضوع، اتفاق جدیدی بود و امکان داشت با نگاه‌های سلیقه‌ای همراه باشد اما درنهایت توانستیم وزارت کشور را متقاعد کنیم تا در این مسیر همراه ما باشد.

خسروی تصریح کرد: ما توانستیم در روز ملی تشکل‌ها، پروانه فعالیت شبکه مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد را از وزیر کشور دریافت کنیم که این اتفاق بزرگی در حوزه سازمان‌های مردم نهاد و رسمیت بخشیدن به آنها بود.

رئیس مجمع ملی جوانان کشور در ادامه گفت: در حال حاضر با این جایگاه حقوقی که سازمان‌های مردم نهاد دارند، می‌توانند تعامل سازنده با سازمان‌های مختلف برقرار کنند و هیچ مشکل حقوقی گریبان گیر آنها نشود.

او درخصوص شکل گیری شعب استانی بیان کرد: به زودی شعب استانی شبکه ملی جوانان در استانها شکل خواهد گرفت و به صورت نمایندگی فعالیت ‌ها را ادامه می‌دهند.

رئیس مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: در حال حاضر هیات رئیسه مجمع ملی در حال پیگیری تشکیل و شکل گیری فرایند انتخابات دور دوم هیات رئیسه است که ان‌شاءالله با طی شدن مراحل قانونی، اصلاح اساسنامه مجمع ملی سمن‌های جوانان و ثبت نام کاندیدها انتخابات برگزار می‌شود و مدیران جدیدی روی کار می‌آیند تا به سازمان‌های مردم نهاد کمک کنند.

خسروی در پایان اظهار کرد:هنوز زمان برگزاری دقیق انتخابات مشخص نشده است چراکه نیاز به یک سری پیش نیازها از جمله تشکیل شعب استانی، دریافت شناسه ملی توسط سمن‌ها و ... دارد.

شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا، تاريخ انتشار خبر 30 شهريور 1399، كد خبر:  1060731 www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
ما که امیدواریم الان دوست من برای زدن همین موسسات مردم نهاد سالهاست درگیر همین کاغذ بازی هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین