پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد:اشتغال ۳ هزار و ۷۵۰ نفر در واحدهای موجود استان، با اجرای کامل مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ایجاد وتثبیت خواهد شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد صدیق همت بلندان با اشاره به تشکیل کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، گفت:در این کارگروه با استفاده از قوانین موجود و خرد جمعی نهایت تلاش را درجهت رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی به کار خواهیم گرفت.


وی با بیان اینکه این کارگروه بر اساس قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر که توسط دولت پیشنهاد و مجلس شورای اسلامی آن را به تصویب رساند، اظهار داشت: بر همین اساس در کلیه استان ها کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی، امور اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن از اعضای ثابت این کارگروه هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به رفع مشکلات بانکی و مالیاتی واحدهای تولیدی در این کارگروه، تصریح کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بررسی موانع واحدهای تولیدی مشکل دار پرداخته می شود.

همت بلندان از تشکیل ۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان خبر داد و افزود: تعداد کل پرونده های مطرح شده در این کارگروه ۳۵ مورد و تعداد کل مصوبات ۵۵ مورد بوده است.

وی تعداد مصوبات در دست اقدام و پیگیری در این کارگروه را ۳۸ مورد عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۷ مورد از مصوبات مطرح شده، اجرایی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه با اجرایی شدن ۱۷ مصوبه این کارگروه، تعداد ۲۶۱ نفر اشتغال تثبیت شده است، گفت: با اجرای کامل مصوبات در دست اقدام وضعیت اشتغال از دست رفته ترمیم و میزان اشتغال طرح های در دست احداث و واحدهای موجود به ۳ هزار و ۷۵۰ نفر خواهد رسید.

همت بلندان بیان کرد: بیشترین تعداد مشکلات مطرح شده واحدهای تولیدی تا کنون در حوزه بانک های عامل، ادارات امورمالیاتی، تامین اجتماعی و مشکلات ارزی بانک مرکزی بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر، تاریخ انتشار 18 آبان 1394، کدمطلب:2961376، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین