پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان قطعا تصویب می‌شود.
شعار سال: محمد حسین فرهنگی در خصوص طرح شفافیت آراء نمایندگان، گفت: بر اساس ماده ۱۴۲ آیین نامه داخی مجلس، این طرح به مرکز پژووهش‌ها موکول شده و کمیته مربوط به آن هم در حال بررسی طرح است؛ لذا منتظر گزارش کمیته هستیم تا در کمیسیون طرح شود؛ اما علت تاخیر در نهایی کردن این طرح، نگرانی از این است که آزادمنشی نماینده تحت تاثیر قرار بگیرد.

او در ادامه افزود: لذا در موضوعاتی که لازم است، باید شفافیت صورت بگیرد و در موضوعاتی که جنبه صنفی و قشری دارد و یا احتمال فشار دولت هست، باید به طریق دیگری تعیین تکلیف شود؛ بنابراین نمایندگان را نباید وکیل الدوله کرد.

فرهنگی با بیان اینکه این طرح قطعا تصویب می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح تهدید‌ها و فرصت‌هایی را به صورت توأمانی دارد که باید با دقت بررسی شود؛ مثلا اگر بگوییم مردم از کار نماینده اطلاع نداشته باشند تفریط است و اگر باعث شویم نماینده حریت و آزادمنشی را به علت فشار‌های مختلف از دست بدهد افراط کردیم؛ بنابراین تلاش می‌کنیم به جمع بندی خوبی برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۶۷۴۲، www. fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین