پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۲۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
شرکت تولید نفت کونوکوفیلیپس آمریکا در مورد تقاضای نفت در جهان پیش بینی کرد روند تقاضا پس از یک دوره کاهش رو به بهبود رود.
شعار سال: شرکت تولید نفت کونوکوفیلیپس آمریکا پیش بینی میکند تقاضای جهانی نفت به ۱۰۰ میلیون بشکه در روز بازگردد و از آن پس رو به بهبود باشد. این شرکت عقیده دارد در هر شرایطی نفت بخش مهمی از ترکیب انرژی دنیا خواهد بود.
دیدگاه این شرکت نفتی در تضاد با رقیب آن بریتیش پترولیوم است. بریتیش پترولیوم انتظار دارد همه‌گیری ویروس کرونا تاثیر ماندگاری بر تقاضای انرژی جهان داشته باشد. دامینیک مک کلن، معاون ارشد رئیس کونوکوفیلیپس کمی بی ثباتی را برای سال آینده میلادی پیش بینی می‌کند.
مک کلن گفت: «هزینه‌های سرمایه‌ای کونوکوفیلیکس در ۲۰۲۱ تا حدی کمتر از ۶.۶ میلیارد دلاری خواهد بود که برای ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود».
در میان بازیگران صنعت نفت، صنعت شیل آمریکا بیشترین ضربه را در ۲۰۲۰ از همه گیری ویروس کرونا خورد. تولیدکنندگان این صنعت تولید خود را به خاطر سقوط قیمت نفت کاهش داده و تاسیسات نفتی خود را تعطیل کردند. تولید نفت شیل آمریکا در ابتدای سال جاری میلادی برابر با ۸.۲ میلیون بشکه در روز بود، ولی طبق گفته مک کلن، احتمالاً در ۲۰۲۲ به ۴ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
کونوکو فیلیپس هفت چاه نفتی خود را در میادین شیل فعال باقی نگه داشته است. برخی تولیدکنندگان شیل آمریکا تلاش می‌کنند قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر، از مجوز‌های حفاری فدرال استفاده کنند تا در مقابل تغییر احتمالی قوانین پس از انتخابات آماده باشند. تنها ۲۰ درصد از میادین نفتی حوزه پرمین متعلق به شرکت کونوکو فیلیپس در نیومکزیکو در زمین‌های فدرال قرار دارد. این شرکت انتظار دارد طی یک ماه آینده مجوز فعالیت در پروژه ویلو در شمال آلاسکا را دریافت کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۴۹۰۳۴، 
www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین