پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران گفت: ما به اندازه کافی تراکتور داریم و تنها علت تاخیر در تحویل مربوط به محدودیت‌های کرونایی بود که شماره‌گذاری را زمانبر کرد که پس از محدودیت‌های کرونایی شماره گذاری نیز انجام می‌شود.
شعار سال: ناصر قربانیان در مورد علت تاخیر در تحویل تراکتور به کشاورزان گفت: دو هزار و ۶۰۰ دستگاه باقی مانده آن نیز تحویل داده می‌شود، ما به اندازه کافی تراکتور داریم و تنها علت تاخیر در تحویل مربوط به محدودیت‌های کرونایی بود که شماره‌گذاری را زمانبر کرد که پس از محدودیت‌های کرونایی شماره گذاری نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ۸ هزار دستگاه ۵ هزار و ۵۰۰ تراکتور تحویل داده‌ایم و ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه را تا مهرماه تحویل می‌دهیم. شرکت تراکتورسازی به صورت شفاف عمل کرده و تصاویر پخش شده که نشان‌دهنده افزایش انبار دستگاه‌های تراکتور بوده مربوط به همین ۲۵۰۰ دستگاه است که بخاطر محدودیت‌های کرونایی شماره‌گذاری نشده بودند و اکنون برای شماره‌گذاری ارسال شده‌اند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران تصریح کرد: اکنون ۳۵۰ دستگاه خودرو در پارکینگ وجود دارد که باید مراحل شماره گذاری را طی کنند. همچنین قیمت فروش قطعی است و زمان تحویل قیمت تراکتور تغییر نمی‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دهقان نیوز، تاریخ انتشار: 3 مهر 1399، کد خبر: 55262،  www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین