پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
جلسه شورای اداری مشگین‌شهر که در حضور نماینده این شهرستان برگزار شد، دارای حواشی جالبی بود.
شعارسال: در میان صحبت‌های مسؤولان بود که رئیس شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر با اجازه فرماندار شهرستان مشگین‌شهر سخنرانی کرد.

اکبر تقی‌زاده اظهار کرد: متاسفانه وضعیت تنها بیمارستان مشگین‌شهر نامطلوب است به طوری که وقتی بیماری برای درمان به این محل مراجعه می‌کند آن قدر با بوروکراسی اضافی این مرکز مواجه می‌شود که حتی قید درمان خود را می‌زند.

وی تصریح کرد: برخی در داخل شهرستان به صورت مخفیانه اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند و شهرداری با قدرت تمام در حال مقابله با این عمل نامناسب است، ما از مسؤولان می‌خواهیم که ما را در این زمینه کمک بکنند تا این بحث را در شهرستان ریشه‌کن کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود گفت: ما خیابان‌های پل معلق را آسفالت کرده و خدمت‌رسانی می‌کنیم اما از این مجموعه عایدی نداریم که اگر این‌گونه باشد ما نیز دیگر خدمت‌رسانی را قطع می‌کنیم.

این سخنان جنجالی رئیس شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر واکنش شدید فرماندار و نماینده این شهرستان را در برداشت به طوری که فرماندار مشگین‌شهر در واکنش به این سخنان عضو شورا افزود: اولا تقی‌زاده در بحث آسفالت خیابان پل معلق، تمامی اعتبارات را فرمانداری تامین کرده بود و نیازی نیست شما بگویید شهرداری این کار را کرده، دوما شما بیایید مشخص کنید یک‌هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگانی که دولت در سال ۹۴ به شهرداری مشگین‌شهر اعطا کرده بود، با آن چه کرده‌اید.

ابراهیم امامی بیان کرد: اگر آن را فروخته‌اید و در جای دیگری هزینه کرده‌اید بیایید شفاف‌سازی کنید چون ما انتظار داشتیم این قیر زیر پای مردم ریخته شود اما هنوز هم که هنوز است سرنوشت این قیر رایگان مشخص نیست.

در ادامه این بحث‌ها نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جواب تقی‌زاده اضافه کرد: اگر شما بحثتان عوارض و مالیات است، پل معلق به دارایی پول پرداخت می‌کند و این یک منطقه نمونه گردشگری است.

ولی ملکی ادامه داد: شورا در بحث این آسفالت‌ریزی‌ها باید شفاف جواب دهد و آمار و ارقام آسفالت‌ریزی‌ها را به مردم اعلام کند تا اگر شائبه‌ای هم باشد، این بحث به پایان برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خیاونیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهریور 1395، کد خبر: 26597 ، www.khiav-news.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین