پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۰۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
سه نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها و دو نفر از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را برای عضویت در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی تعیین کردند.

شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز  - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی سه نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و دو نفر از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را برای عضویت در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تعیین کردند.

بر این اساس،«مصطفی میرسلیم» با ۱۸۵ رای و «سید نظام الدین موسوی» با ۲۰۱ رای از کمیسیون اصل ۹۰ و «محسن پیرهادی» با ۱۶۷ رای، «محمد صالح جوکار» با ۱۳۷ رای و «حمیدرضا کاظمی» با ۱۰۱ رای از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای عضویت در هیات مرکزی نظارت بر امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور انتخاب شدند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹، کدخبر:-، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
به ضخصه احساس میکنم مجلس برای قوانین خودش نیازمند یک نظارت و بازررسی اساسی هست و باید یه نگرش جدید به مجلس حاکم بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
سیستم های نظارتی در ایران واقعا نیازمند یک پیشرفت شگرف در زمینه های الکترونیک شدنه...باید نظارت به صورت مستمر و در همه بخش ها یکپارچه وحود داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین