پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۶۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷
بزرگترین صندوق امانات بانکی در شعبه مرکزی بانک ملی بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افتتاح شد.
شعار سال:بزرگترین صندوق امانات بانکی در شعبه مرکزی بانک ملی بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افتتاح شد.
 
مجید خورشیدی در این آیین اظهار داشت: در راستای تحقق حقوق شهروندی بانک‏های این استان احداث صندوق امانات را در اولویت کار خود قرار دهند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: از زمان احداث صندوق امانات بانکی، این موضوع یکی از کمبودهای استان‎های استان بوشهر محسوب می‌‏شد که بانک ملی استان گام بزرگی در این راستا برداشته اشت.
 
وی بیان داشت: صندوق امانات بانکی از جمله حقوق شهروندان است چراکه آنها حق دارند از سوی حاکمیت جای امنی برای نگهداشت داشته‏‌های قمیتی آنها فراهم شود؛ در رسالت تکلیفی نیز حاکمیت موظف است تا در راستای حفاظت از دارایی‎های شهروندان گام اساسی بردارد.
 
خورشیدی با بیان اینکه احداث صندوق امانات بانکی گام مهمی در جهت تامین امنیت برای شهروندان است افزود: صندوق امانات بانک ملی در شعبه مرکزی در فاز نخست با یک هزار و ۲۲۲ صندوق و در ۴۷ بلوک احداث شده و قابلیت افزایش آن تا سقف سه هزار صندوق نیز وجود دارد.
 
گفتنی است، اندازه این صندوق‌‎ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تعریف شده که هزینه نگهداری اشیا و اسناد در این صندوق‎ها به ترتیب یک میلیون و ۵۰۰ هزار، دو میلیون و ۲۵۰ هزار و سه میلیون ۶۰۰ هزار ریال برای هر سال است.
 
شهروندان برای استفاده از این صندوق‏ها باید به ترتیب ۱۲، ۱۸ و ۳۶ میلیون ریال ودیعه نزد بانک بگذارند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  فارس ، تاریخ انتشار:  12 مهر  1399  ، کدخبر:  13990712000602 ،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
بوشهر واقعا به همچين چيزي نياز داشته اميدوارم كه بيشتر از قبل به بخش اقتصادي مالي بوشهر رسيدگي بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
درسته كه شوبهر به اين نياز داشت اما مسائل مهم تري هم در سطح استان داريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین