پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: کشتی‌گیر بیشتر از تمرینات بدنسازی باید تمرین کشتی داشته باشد.
شعار سال: محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد اظهار داشت: در این مدت که سالن‌های کشتی تعطیل بودند کشتی‌گیران از تمرینِ کشتی دور ماندند و بیشتر تمرینات بدنسازی انجام داده‌اند. آن چیزی که بیش از همه چیز در مسابقات لیگ برتر کشتی مشهود بود همین نکته بود و کشتی‌گیران و مربیان باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

کاوه ادامه داد: این قضیه روی تمرین کشتی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود و من فکر می‌کنم از این به بعد با شروع لیگ، کشتی گیران در قالب تیم‌های‌شان تمرین گروهی بیشتری انجام می‌دهند و کیفیت شان بهتر می‌شود. با این حال توصیه ام به کشتی گیران این است که تاکیدشان بیشتر روی خود کشتی گرفتن و مرور فن باشد، این در حین مسابقه بیشتر از بدنسازی می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

مدیر فنی تیم‌های ملی تاکید کرد: البته فراموش نکنیم نکته حائز اهمیت این بود که شور و هیجان دوباره در کشتی به جریان افتاد. ضمن اینکه برای کادرفنی تیم ملی هم خوب شد که مسابقات را از نزدیک دیدند و آمادگی نسبی بچه‌ها ما را امیدوار به آینده نگاه داشت.

کاوه در مورد مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم به خاطر اینکه فرصت زیادی برای برگزاری مسابقات انتخابی نداریم نگاه ویژه‌مان به پیکار‌های لیگ برتر است و از همین رقابت‌ها نفرات برتر را برای اردو‌های تیم ملی درنظر می‌گیریم. هرچند که سایر کشتی‌گیرانی که در لیگ هم نیستند مورد توجه ما هستند و قطعا هر کشتی‌گیر برتری این فرصت را دارد تا در اردو‌های تیم ملی شرکت کند.

کاوه در پایان به وضعیت تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اشاره کرد و گفت: ما منتظر اعلام اتحادیه جهانی هستیم تا برنامه‌های تیم ملی را مشخص کنیم. فکر کنم چند روز دیگر لالوویچ و اعضای هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی در خصوص برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ به جمع‌بندی می‌رسند و ما هم بر اساس آن برنامه‌های خود را عملی خواهیم کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته خبرگزاری راه دانا، تاریخ انتشار: ۱۳مهر ۱۳۹۹، کدخبر: dana.ir، ۱۶۵۳۶۱۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
من كه حس ميكنم بااينده اي كه براي ورزش ايران مي بينم اكثر ورزش ها من جمله همين كشتي نميتونه حق خودش رو به صورت مالي و معنوي از اين دولت يادولت بعدي بدست بياره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین