پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۸۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
ساخت شهر فرودگاهی حالا جنجال به‌پا کرده است؛ گزارش ویدئویی آخرین وضعیت این پروژه را که به‌گفته موافقانش در راستای توسعه مکران راهبردی است و به‌گفته مخالفانش برای فرودگاه فعلی مزاحمت ایجاد می‌کند، بررسی می‌کند.
شعار سال:  از چند هفته پیش استقرار نیروهای ارتش در محل احداث شهر فرودگاهی چابهار برای یک مانور، پروژه ساخت شهر فرودگاهی چابهار را تعطیل کرده است. فرمانده نیروی هوایی در منطقه برای رفع ابهامات، خبرنگاران منطقه را به بازدید پایگاه هوایی شکاری برد و گفت: ساخت فرودگاه جدید در محدوده زمین و هوای پروازی‌اش است، امکان نشست و برخاست جنگنده‌هایش را می‌گیرد و عملاً پایگاه دهم شکاری را تعطیل می‌کند.
 
این گفته‌ها‌ بلافاصله با واکنش منطقه آزاد چابهار به‌عنوان کارفرمای فرودگاه جدید روبه‌رو می‌شود، معاون حمل‌ونقل و فرودگاهی این منطقه اعلام کرد فرودگاه مطالعه شده است، تداخلی در پرواز جنگنده‌ها ایجاد نمی‌کند و مثال زد که با وسایل ناوبری امروزه فرودگاه‌های مسافری و پایگاه‌های‌ نظامی با فواصل بسیار کوتاه چون فرودگاه آغاجری و پایگاه هوایی امیدیه و یا فرودگاه همدان و پایگاه هوایی نوژه در 5مایلی هم فعال هستند و مشکلی هم  در پروازهایشان نیست.

عملیات احداث شهر فرودگاهی چابهار  با یک‌هزار میلیارد تومان منابع منطقه آزاد چابهار از تیرماه امسال آغاز شده و حالا  قرار است ادامه ساختش را یک تیم از شورای‌عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی کند.
 
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هفته پیش در سفر استانی به سیستان  و بلوچستان گفت: ساخت فرودگاه مانند راه‌آهن و پروژه‌های حمل‌ونقلی دیگر در اولویت‌های برنامه است.
 
گزارش ویدئویی تسنیم از آخرین وضعیت این فرودگاه و بررسی صحبت‌های طرف‌های آن که حالا جنجالی شده است از نظر می‌گذرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 28 مهر1399  ، کدخبر: 2372101،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
مطمئن باشيد اين طرح ميتونه خيلي خيلي به نرخ ارز اوري در چابهار كمك كنه و دم مسئولين اين حوزه گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
امان از دست این اختلاف ها که ار هم باعث میشه بیان کل پروژه رو لوغ کنن و نسل های بعد تازه ببینیم میتونن داشته باشن یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
خدارشکر که این اختلافات بالاخره به نتیجه رید وگرنه معلوم نبود تا کی قرار بود طول بکشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین