پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی برای رفع مشکلات بدهی برق مدارس استان خبر داد و گفت: مشکلات برق روستاهای گناوه رفع شود.
شعارسال: لحجت الاسلام عبدالحمید خدری صبح یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهارداشت: در برخی از نقاط استان بوشهر و به‌ویژه در برخی روستاها شاهد مشکلات در زمینه برق‌رسانی هستیم که امیدواریم این مشکلات حل شود.

وی اضافه کرد: مشکل اکثر روستاهای گناوه در زمینه برق که توسط دهیاران و اعضای شورا مطرح شد، مربوط به پایه‌های فرسوده بود که امیدواریم شاهد رفع این مشکلات باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات برق در روستاها مربوط به قبوض برق روستایی بود که باید قسطی شود.

وی با اشاره به مشکل بدهی برق آموزش و پرورش و قطعی برق برخی از مدارس، ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان برای حل این معضل در کمیسیون انرژی حضور یافت و ما هم با رئیس سازمان انرژی هسته‌ای صحبت کردیم که ۵۰ درصد آن را با توافقات به عمل آمده تخفیف دهد.

حجت‌الاسلام خدری افزود: جابجایی تیرهای برق نیز یکی دیگر از خواسته‌های مطرح شده توسط اهالی و مسئولان مناطق مختلف شهرستان گناوه است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز از تعویض حدود ۶۰۰ پایه برق در این مناطق خبر داد و اظهار داشت: در زمینه مشکل قبوض برق روستایی نیز آنها را به شکلی اقساط می‌کنیم که بتوانند پرداخت کنند.

امرالله پاراد در ارتباط با بدهی برق مدارس بیان کرد: بدهی آنها چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است. هنوز نامه‌ای در ارتباط با رفع مشکلات این بدهی‌ها به دست ما نرسیده است.

وی از انجام پیشنهاد یکی از اعضای نظام مهندسی شهرستان گناوه در رابطه با جابجایی تیرهای برق در کنار ساخت و سازهای جدید به صورت‌مشارکتی خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی برق نیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 4 مهر 1395، کد خبر: ۱۷۸۱۰، www.barghnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین