پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: در قالب رزمایش خدمت متعالی، شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای آستانه شهرستان دامغان بهسازی شد.

شعار سال: سیدمحمدحسین ترابی گفت: این طرح جهادی- ضربتی، با حضور 60 نفر از نیروهای عملیاتی و پیمانکاری و سازماندهی هفت اکیپ اجرائی به همراه یک دستگاه جرثقیل و بالابر برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه، یک هزار و 700 متر شبکه سیمی فشار ضعیف جمع آوری و دو هزار متر کابل خودنگهدار جایگزین گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با اشاره به این که در این رزمایش، 12 اصله پایه چوبی فرسوده تعویض و رفع حریم گردیده یادآور شد: کابل سرویس تعدادی از انشعابات مشترکان نیز اصلاح شده است.

ترابيتصریح کرد: کلیه فعالیت های ذکر شده ظرف یک روز کاری به اجرا در آمده و چنانچه این اقدامات در حالت عادی انجام شود، 12 روز زمان لازم داشته و یکی از ویژگی های بارز "رزمایش خدمت متعالی"، اصلاح و بهینه سازی حجم وسیعی از تاسیسات و شبکه های توزیع برق در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد که این مهم افزایش بهره وری و رضایت مندی مشترکان را در پی خواهد داشت .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان سمنان، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 963-1497-5:www.semnan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین