پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۶۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
مثل اینکه رسانه های منتقد عملکرد آقای اسلامی در حال افزایش است . بعد از تذکرات عدیده بعنوان یک گروه رسانه ای فعال در حوزه حمل و نقل و مسکن، گفته بودیم که تیم مدیریتی آقای اسلامی بشدت ضعف دارد. گفته بودیم برنامه های ایشان عموما غیر راهبردی و پس رویدادی است. گفته بودیم .... . حالا دیگران هم با شدت بیشتر همان حرف ها را می زنند. واقعا چرا؟ منتظر ارسال و انعکاس توضیحات هستیم.

شعار سال : سال گذشته وقتی وزیر راه و شهرسازی به شهراندیشه برای کلنگ زنی چند طرح به اصطلاح اقدام مسکن ملی آمده بود به عنوان یک خبرنگار از همان ابتدا متوجه شدیم کلنگ این پروژه‌ها برای اقشار با دهک درآمدی بالا زده شده است! همان موقع جلوی وزیر راه و شهرسازی را گرفتیم و وی را به چالش کشاندیم که بازتاب بسیاری در رسانه‌های داخلی و حتی خارجی داشت! حالا پس از گذشت حدود ۱۶ ماه پیگیر آن پروژه‌ها شدیم تا ببینیم نحوه واگذاری واحد‌های مسکونی آن به مردم چگونه است! که متاسفانه پیش بینی آن روز‌های ما درست از آب در آمد و این پروژه‌ها برای افراد با درآمد بالا است نه اقشار ضعیف و متوسط جامعه، که همان موقع در تیتر خبر به درستی لقب وزیر پولدار‌ها را به وزیر راه و شهرسازی داده بودیم!

در پیگیری هایمان متوجه شدیم هیچکدام از واحد‌های مورد نظر جزء طرح اقدام مسکن ملی که مردم در سامانه آن ثبت نام کرده بودند، نیستند! و قرار نیست این واحد‌ها به خانواده‌های کم درآمد یا حتی با درآمد متوسط فروخته شود؟! پروژه مشارکتی که توسط شرکت عمران و بخش خصوصی کلنگ زنی شده بود و با آن همه آب و تاب وزیر برای کلنگ زنی اش آمده بود و تمام مسئولین از نماینده وقت مجلس گرفته تا استاندار و فرماندار و امام جمعه و‌... برای استقبال باشکوه از وزیر جمع شده بودند. هم اکنون پیش فروش آن با نرخ هر مترمربع ۱۴ الی ۱۵ میلیون تومان توسط شرکت سازنده به فروش می‌رسد و شرکت عمران هم تاکنون سهم خود را به فروش نرسانده است!

آن روز‌ها عده‌ای خبرنگارنما به خیال خودشان برای مقابله و خنثی سازی مصاحبه چالشی مدیر نگین نیوز با وزیر راه و شهرسازی سخت فعال شده بودند و انصافا هم به نتایج خوبی نه از بابت خنثی کردن گزارش نگین نیوز، بلکه از باب پر کردن جیب هایشان دست پیدا کردند و حالا هم باید منتظر فعال شدن مجددشان برای پتو کشیدن روی این افتضاح باشیم!

تعداد بازدید : 6



اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
چالش های مسکن در دولت آقای روحانی واقعا زیاد شده و وزارت مسکن هم خب عملکرد خیلی قابل دفاعی نداره...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
این رسانه ها هم تیمی عمل میکنن و حق و ناحق زیادی دارن واقعا! اینطوری نمیشه هیچ وقت اونطور که باید حق رو زیر سوال برد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین