پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
شهید پور یعقوب بعد از ۳۵ سال به آغوش مادر بازگشت. فرزند گیلان که در راه وطن در شهر آبادان به شهادت رسید و سرسبزی نخل‌های بالنده خوزستان عزیزمان را به ارمغان آورد. مراسم تشییع رسمی و اداری شهید در روز شنبه و بشکل ابرومند و باشکوهی برگزار شد. اما غفلت مسئولان ما در امروز، تمامی صحنه‌های زیبای بازگشت سردار به  آغوش مادر را خدشه دار کرد. آقای استاندار، بار بعد تذکر نمی‌دهیم، ورود نظارتی- قانونی می‌کنیم.
شعارسال: سرباز وطن به خانه آمد. آنهم بعد از ۳۵ سال دوری و غربت. مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده «فرمان پور یعقوب» شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ بشکل باشکوهی، با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با حضور یگان‌های نظامی مستقر در استان گیلان، در مرکز آموزش‌های تخصصی نیروی دریایی باقرالعلوم ارتش در رشت برگزار شد. مراسمی در خور سردار دور از وطن. به خانه خوش آمدی سردار.

گله گذاری از بنیاد شهید، واحد‌های ارتش و استانداری گیلان
 
گله گذاری از بنیاد شهید، واحد‌های ارتش و استانداری گیلان
 
گله گذاری از بنیاد شهید، واحد‌های ارتش و استانداری گیلان
 
گله گذاری از بنیاد شهید، واحد‌های ارتش و استانداری گیلان
سرباز لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال و در نتیجه تفحص‌های اخیر، به خانه خود بازگشت.   شهید «فرمان پور یعقوب» متولد سوم مهر ۱۳۴۴ روستای شیخ محله شهرستان تالش بود که ۲۳ بهمن سال ۶۳ در شهر آبادان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید گرانقدر بعد از ۳۵ سال، تفحص و شناسایی شد. مراسم  تشییع شهید در روز شنبه ۳ آبان ماه در جوار شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) گیلان برگزار شد و امروز (یکشنبه،۴ آبان) در روستای محل تولدش شیخ محله اسالم تشییع و خاکسپاری می‌شود.

پایان ۳۵سال چشم‌انتظاری مادر شهید

وداع جانسوز مادر شهید «فرمان پوریعقوب» با فرزندش؛ پیکر مطهر این شهید اخیرا تفحص شده است.

تعداد بازدید : 6

خانواده و بستگان بشدت داغدارند. ۳۵ سال دوری، ۳۵ سال چشم انتظاری، ۳۵ سال غم و آه سرد. ۳۵ سال فراق یار و.. لحظه دیدار است و همه از خود بی خود شده اند و بار مصیبت، انسان را سرگشته و پریشان کرده است.

یک بار دیگر کلیپ را ملاحظه کنید. چند نفر در این مراسم ماسک ندارند؟ آیا بهتر نبود در پروتکل‌های تعریف شده به بنیاد شهید، نیرو‌های انتظامی و نظامی، استانداری‌ها و. اعلام می‌شد که در چنین مراسمی، الزاما ماسک رایگان توزیع شود.

غفلت ما را بر ما ببخش سردار شهید. از خانواده بزرگوارت انتظاری نبوده و نیست. چشم‌های مادرت با گریه ۳۵ ساله بدین روز افتاده است. غفلت مسئولان ما را بر ما ببخش. ان شاالله جبران می‌کنیم.

برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
چشمان هیچ کس به دنبال فرزند نباشد...خدا دشمنان اسلام را از بین ببرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
امان از دل خانواده هاي اين عزيزان! واقعا از خدا ميخوامن تا بهشون صبر عاجل بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
همه جای دنیا شهیداشون و خانواده هاشون رو روی سرشون میذارن تا مشکلی نداشته باشن اینجا برعکس شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
از بنیاد شهید درخواست داریم که به نیاز های این عزیزان رسیدگی کنه خونشون در راه ملیت و اسلام رفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین