پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۴۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران: با توجه به کمبود عرضه دام، دامدار با نرخ‌های دلخواه اقدام به عرضه دام می‌کند.

علي اصغر ملکي، رئيس اتحاديه فروشندگان گوشت گوسفندي تهران افزود: هم اکنون هر کيلو شقه گوسفندي بدون دنبه با نرخ ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۵ درصد سود حدود ۱۳۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه ميشود.

ملکي قيمت کنوني هر کيلو دام زنده سبک را ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، دامدار با نرخهاي دلخواه اقدام به عرضه دام مي کند.

رئيس اتحاديه گوشت گوسفندي با اشاره به اينکه واردات صرفه اقتصادي ندارد، بيان کرد: با توجه به نوسان نرخ ارز، واردات گوشت از برزيل مقرون به صرفه نيست و اين موضوعات را در جلسه اخير ستاد تنظيم بازار مطرح کرديم.

وي درباره اينکه با افزايش مصرف گوشت در ۶ ماهه دوم سال امکان افزايش مجدد قيمتها وجود دارد، گفت: بازار تابع عرضه و تقاضاست، هم اکنون با ازدياد تقاضا براي خريد قيمتها به شدت افزايش يافته است.

به گفته ملکي، با وجود کاهش مراتع در شش ماهه دوم سال و عدم صرفه اقتصادي گوشت، فشار بر داشته هاي داخلي بيشتر است که اميدواريم افزايش مجددي در بازار گوشت رخ ندهد.

او انباشت دام در واحدهاي دامداري را تکذيب کرد و گفت: درحال حاضر خبري از انباشت دام در واحدهاي دامداري نيست و در جلسه اخير ستاد تنظيم بازار به مديرعامل اتحاديه دامداران و مدير عامل امور عشاير اعلام کرديم که هر ميزاني که دام هست بياورند، اما آنها جوابي ندادند.

رئيس اتحاديه گوشت گوسفندي در پايان درباره آخرين جزئيات قاچاق دام تصريح کرد: در حال حاضر مقداري دام از مرزهاي کشور در حال خروج است، اما ميزان آن در حدي نيست که بر بازار داخل تاثير گذار باشد، اما به هر حال در جلسه ستاد تنظيم بازار به مسئولان مرزباني اعلام کرديم که موضوع را رسيدگي کنند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف، تاریخ انتشار:6آبان1399،کدخبر 90874

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
عرضه دام رو هم میتونستیمبا مدیریت خودمون تو کشور به حد اعلای خودش برسونیم اما متاسفانه نمیخوایم این اتفاقات رخ بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
این چرخه های باطل اقتصادی در ایران کی قراره تموم بشه؟ بخدا مردم خست شدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
حیف از کشاورزی و دامداریمون که داره سقوط می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
مطمئن باشید این نهاده های دامی هم خیلی موثر بوده در یالا رفتن قیمت دام و گوشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین