پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۶۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
رئیس خانه احزاب با صدور بیانیه‌ای حمایت رئیس جمهور فرانسه از اقدامات توهین آمیز به نبی اکرم را محکوم کرد و آن را سوء استفاده از آزادی بیان دانست.
شعار سال: متن بیانیه رئیس خانه احزاب به این شرح است:

متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد رفتار نابخردانه رئیس جمهور نادان فرانسه در حمایت از اقدامات اهانت آمیز به پیامبر رحمت و مهربانی (ص) در کشور فرانسه که خود را به غلط مهد آزادی می‌داند هستیم.

آقای مکرون با حمایت از چنین رفتار‌هایی در حقیقت به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است. در حقیقت توهین به مسلمانان و مقدسات آن‌ها سوء استفاده‌ای فرصت طلبانه از آزادی بیان است.

در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان الهی و پیامبران آنان نمایانگر آزادی بیان و تمدن و پیشرفت قلمداد شده است؟

مسلمانان راستین هرگز چنین اقدامات لجوجانه و اهانت آمیز به پیامبر مکرم اسلام (ص) را فراموش نکرده و در زمان مناسب پاسخ آن را خواهند داد.

آیا علمای واقعی ادیان الهی و معتقدان به کتب آسمانی چنین رفتار‌هایی را تایید می‌کنند یا آن را اهانت به تمامی پیامبران الهی و ادیان آسمانی و تورات و انجیل می‌دانند.

واکنش غیرتمندانه مسلمانان جهان و روسای کشور‌های اسلامی در این روز‌های اخیر درخور تحسین می‌باشد.

خانه احزاب ایران به نمایندگی از احزاب، گروها، جمعیت‌ها و سازمان‌های سیاسی کشور ضمن اعلام انزجار از رئیس جمهور نادان فرانسه و روسای جمهور کشور‌های اروپایی که از این اقدام ضد اخلاقی و ضد بشری حمایت کرده اند، از وزارت امور خارجه و نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی اسلامی و آزادیخواه جهانی و اندیشمندان و آزادگان در سراسر عالم می‌خواهد که ضمن محکوم کردن چنین رفتارهایی، برخورد و اقدامی عملی برعلیه عاملان آن انجام دهند و با ایجاد کمپین تحریم کالا‌های ساخت فرانسه اولین اخطار را به دولت و مسئولان این کشور اعلام نمایند.

دولت فرانسه و شخص رئیس جمهور آن باید رسماً از ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و مسلمانان جهان عذرخواهی کنند.

خانه احزاب ایران امیدوار است که با برخورد قاطع مسلمانان جهان و دولت‌های کشور‌های اسلامی از تکرار این گونه رفتار‌هایی غیر انسانی جلوگیری شود

دکتر سید شهاب الدین صدر

رئیس خانه احزاب ایران
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 7آبان1399، کدخبر:987586، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
این ها فقط همین محکوم کردن هارو بلدن باید یه اسیبی به فرانسه میرسوندیم در برابر این تهدیدی که به اسلام کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
کشور های بزک دوزک کرده همینن تا دهن باز می‌کنند بوی تعفن دنیا را می‌گیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
این محکوم کردن ها به گوش داخلی های خودمون هم به زور میرسه وقتی اون ها دارن همچین کار رسانه ای خفنی انجام میدن باید مقابله به مثل کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین