پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با روزنامه وینر زایتونگ چاپ اتریش گفت: اقتصاد ایران درون زا و در حال اوج است و در حال حاضر ایران مناسب ترین کشور برای سرمایه گذاران خارجی است.

شعار سال:

علی اکبر صالحی در مورد جایگاه اقتصادی و سیاسی ایران کنونی افزود: اقتصاد ایران طی 38 سال بویژه بدلیل جنگ و تحریم های ظالمانه درون زا شده و به سمت برون نگری در حال حرکت است. اقتصاد ایران روی سکوی پرتاب قرار گرفته و در حال اوج گرفتن قرار دارد.
صالحی تصریح کرد: ایران به لحاظ موقعیت استراتژیکی با توجه به واقع شدن بین دریای خزر و خلیج فارس، به لحاظ ژئوستراتژیکی و داشتن ذخایر غنی انرژی، وجود زیرساخت های لازم، قرار گرفتن در مسیر تاریخی جاده ابریشم، بازار 400 میلیونی منطقه، داشتن نیروی انسانی ماهر و جوان و از همه مهمتر وجود امنیت و ثبات علی رغم بی ثباتی ها و ناامنی ها در منطقه یکی از مناسب ترین کشورها برای سرمایه گذاران خارجی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 9 مهر 1395، کد مطلب:    82249599   : www irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین