پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۴۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
معاون فنی اداره کل محیط زیست البرز با اشاره به پایان پروژه تونل انتقال آب کرج-تهران گفت: بدون شک انتقال دائمی آب سد کرج از طریق تونل به تهران باعث به خطر افتادن وضعیت اکوسیستم آن محدوده می‌شود و حیات آبزیان و پوشش گیاهی را تحت شعاع قرار می‌دهد.
شعار سال: حمیدرضا لشکری روز یکشنبه ۱۱ آبان در جمع خبرنگاران در خصوص تبعاتی که انتقال آب سد کرج به تهران در قالب تونل ۳۰ کیلومتری دارد، اظهار کرد: سال ۹۲ به صورت آزمایشی انتقال آب سد کرج از طریق تونل به تهران در بازه زمانی مشخصی صورت گرفت که نتیجه آن پایین آمدن سطح آب رودخانه و مرگ و میر بسیاری از آبزیان بود.

وی ادامه داد: بدون شک انتقال دائمی آب سد کرج از طریق تونل به تهران باعث به خطر افتادن وضعیت اکوسیستم آن محدوده می‌شود و حیات آبزیان و پوشش گیاهی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 11 آبان1399، کد خبر: 31345،  www.eskannews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
این ها قبل از اینکه کاری بکنن اصلا فکر نمیکنن تبعات اون کار چی میتونه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
مگه برای این ها محیط زیست و اکو سیستم مهمه؟ زندگی انسان در خطر نباشه اکوسیستم هیچ اهمیتی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
سطح اب رودخانه ای که این همه جانور داره توش زندگی میکنه خیلی حیفه که بخواد پایین بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین