پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کانال تلگرامی متخصصین بهداشت ایران مدعی برخورد توهین آمیز با کارشناس بهداشت محیط در یکی از دانشگاه‌های مشهد شده است. بدون تائید یا تکذیب ادعا‌های صورت گرفته، درخواست شفاف سازی داستان توسط وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی و یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد را داریم.
شعار سال:طبق اخبار واصله، در چند روز گذشته یکی از کارشناسان بهداشت محیط مشهد طی گزارش مردمی از عدم رعایت فاصله اجتماعی در یکی از دانشگاه های مشهد به این دانشگاه مراجعه کرده است . این کارشناس بعد از مواجهه با این وضعیت خواستار پیگیری جدی شده که متاسفانه با این بازرس با سابقه 25 ساله،  برخورد دور از شان صورت گرفته است. نکته جالب اینکه ، بازرس بهداشت ضابط محسوب می شود.

یک شاهد عینی گزارش داده است که ، رفتار توهین آمیز حراست این دانشگاه به حدی بوده که تلفن همراه بازرس بهداشت محیط که حریم خصوصی وی محسوب می شود ، توسط حراست این دانشگاه گرفته شده و با رفتاری دور از ادب با وجود اتهامات در خصوص تخلفات محرز بهداشتی در محل ثبت نام دانشجویان، کارشناس مربوطه از داخل دانشگاه اخراج می شود!

در شرایطی که هزاران نیروی بهداشتی طی مبارزه با کووید19 مبتلا به این بیماری شده اند، این رفتارهای دور از شان با ضابطین بهداشتی هیچ توجیهی ندارد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در نهایت وزارت بهداشت مسئول پیگیری این رفتارها هستند. لازم به توضیح است که ، وزیر بهداشت چندی قبل در سخنرانی خود گفته بود خودم را آتش میزنم اگر با نیروی بهداشتی ما برخورد شود (اینجا (https://t.me/behdashtian/16860)). سوال اینجاست با وجود چندمین گزارش از برخورد با نیروهای بهداشتی، چرا هیچ موضعی از سوی ایشان و مجموعه وزارت بهداشت دیده نمی شود؟


- پیوست به:
 اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برای پیگیری
دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت پیگیری قضایی
وزارت بهداشت برای پیگیری حمایت از نیروهای بهداشتی
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی متخصیصن بهداشت ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
خیلی خوبه که این همه پیگیر شایط کشور بزرگی مثل ایران هستید بهتون خدا قوت میگم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین