پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
با توجه به فشار لابی‌های ارمنی در کشور‌های اروپایی و آمریکا، شرکت‌های بیشتری ارسال تجهیزات نظامی مورد استفاده در پهپاد‌ها را به ترکیه متوقف کردند.
شعار سال: با توجه به فشار لابی‌های ارمنی در کشور‌های اروپایی و آمریکا، شرکت‌های بیشتری ارسال تجهیزات نظامی مورد استفاده در پهپاد‌ها را به ترکیه متوقف کردند.

شرکت آمریکایی Garmin ارسال تجهیزات GPS مورد استفاده در پهپاد‌ها را به کشور ترکیه متوقف کرد.
شرکت آمریکایی Trimble Navigation نیز پس از پیدا شدن قطعات این شرکت در پهپاد بیرقدار ترکیه و مواجه شدن با اعتراضات، ارسال تجهیزات GPS به ترکیه را متوقف کرد.

پیشتر نیز مقامات کانادا ارسال تجهیزات مورد استفاده در پهپاد‌های ترکیه را متوقف کرده بودند.
شرکت‌های کانادایی Bombardier و L۳Harris WESCAM ارسال تجهیزات مورد استفاده در پهپاد‌های بیرقدار را متوقف کردند. شرکت L۳Harris WESCAM زیر مجموعه شرکت شناخته شده‌ی وزارت دفاع آمریکا L۳Harris و از تولید کنندگان و صادر کنندگان برجسته سیستم‌های حسگر تصویربرداری و هدف گیری الکترو نوری / مادون قرمز در سطح جهان میباشد.
اتریش ارسال تجهیزات پهپادی به ترکیه را متوقف کرد.

با کنار رفتن کشور‌های تامین کننده قطعات پهپاد‌های ترکیه ای، به احتمال زیاد نقش اسرائیل در صنعت پهپادی ترکیه و تامین قطعات پهپاد‌های ترکیه‌ای پر رنگ‌تر خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحولات جهان اسلام، تاریخ انتشار: 16 آبان 1399، کدخبر: 38561، www.iswnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
اين پهبادي كه همه چيش داره از جاهاي ديگه جهان مياد چطوري ساخت تركيه ست؟:))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین