پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای بحث و رایزنی درباره ایران امروز یکشنبه به سرزمین‌های اشغالی، عربستان سعودی و امارات سفر خواهد کرد.
شعار سال: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای بحث و رایزنی درباره ایران امروز یکشنبه به سرزمین‌های اشغالی، عربستان سعودی و امارات سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز به سرزمین‌های اشغالی، عربستان سعودی و امارات سفر خواهد کرد تا درباره ایران بحث و رایزنی کند.

ممکن است این سفر از پیش اعلام نشده به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست «دونالد ترامپ» مرتبط باشد.

این سفر درحالی انجام میشود که مایک پامپئو وزیر خارجه دولت ترامپ هم قصد دارد طی روز‌های آینده به سرزمین‌های اشغالی سفر کند تا با مقامات این رژیم درباره ایران رایزنی کند.

آبرامز نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران پیش از این به پایگاه خبری نشنال گفته بود: اگر جو بایدن هم در انتخابات سوم نوامبر پیروز شود لغو تحریم‌ها علیه ایران برای دولت وی آسان و سریع نخواهد بود.

آبرامز که با چهار دولت آمریکا کار کرده است افزود: تحریم‌های آمریکا علیه ایران به ویژه آن تحریم‌هایی که خارج از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وضع شده است به این زودی‌ها لغو نخواهد شد.

رسانه‌های آمریکایی روز شنبه پس از روز‌ها تنش سیاسی و انتخاباتی، جو بایدن نامزد جزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند. این نتیجه هنوز از سوی رئیس جمهوری فعلی ایالات متحده مورد پذیرش قرار نگرفته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18 آبان 1399، کدخبر: 1452997، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
این رایزنی ها بدون حضور ایران هیچ کسیرو به نتیجه دلخواه نمیرسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین